Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö kukaan teistä mitään hiukan itsetuhoista?

Vierailija
12.11.2018 |

Joskus kun ahdistaa tai vituttaa oikein kovasti, tekisi jotenkin mieli satuttaa itseään. Ei mitään itsemurhaa, mutta jotain käden lyömistä seinään täysillä tai ihan ministi viiltelyä. Mistähän se tulee tunne, että se voisi jotenkin auttaa? Onko kenelläkään auttanut, edes hetkellisesti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabotoin itseäni ahdistuneena. Poltan ketjussa enkä siivoa kotiani.

Vierailija
2/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisinaan syömättä, ja aina viimeistään neljännen päivän kohdalla pyörryn ja alan oksentamaan, silloin olo on jo aina aika huono ja tekee taas mieli elää normaalisti. Syödä ja olla onnellinen eikä kiduuttaa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat olla syömättä aika pitkään. Joskus teen sitä, että yritän olla vähillä unilla, jotta en välittäisi ahdistuksesta hereillä ollessani. Joskus toimii. Paha vaan, kun ahdistuksen aiheet ovat yleensä sellaisia, joille on pakko tehdä jotain. Ahdistusta kestää yleensä niin kauan kuin saan tilanteen ratkottua ja sitten vielä itsesyyttely siitä, miksi olin asiasta niin ahdistunut vaikka sen saikin ratkaistua.

Vierailija
4/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alumiinipitoista deodoranttia. Sori, mutta onhan se. Aiheuttaa syöpää.

Vierailija
5/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko juopottelu ja muut päihteet?

Vierailija
6/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon energiajuomia vaikka saan niistä paniikkikohtauksia. Jätän myös asioita hoitamatta ahdistuksen takia ja sitten ahdistus vaan kasvaa kunnes en saa edes nukuttua. 

Vierailija
7/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ahdistunut, niin lähden juoksemaan ja juoksen niin kauan kunnes oksennan. Itsensä kidutustahan sekin on tavallaan, Mutta onneksi juoksemisessa on myös terveyshyötynsä.

Vierailija
8/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako noi teidän keinot? Edes vähän, silloin tällöin? Ehkä saisin jotain helpotusta, jos vetelen koko kropan dödöllä? Onko kenelläkään tietoa, mikä auttaisi? Muille ihmisille puhuminen ei auta, koska se on oikeastaan mulla ahdistuksen syy.

Vierailija
9/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödö vaan auttaa hikoiluun minulla, vaikka tiedän, että aiheuttaa syöpää. Eli auttaa se.

Vierailija
10/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltely ei auta , siihen ihan vähään jäin koukkuun ja tuli pahempi olo. Juokseminen on minua auttanut. Jokin siinä itsensä haastamisessa ja ulos lähtemisessä auttaa. Myös metsässä kävely auttaa, mutta vähän eri tavalla.

Vierailija
11/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan joskus tupakkaa ja juon alkoholia, laiminlyön asioiden hoitoa, fyysisen sairauden hoitoa sekä ihmissuhteita. Kun unirytmi menee sekaisin, en aina jaksa korjata sitä vaan päivänukun ensin pari viikkoa pelkästä epämukavuuden välttämisen halusta. Maksan laskuja myöhässä.

Vierailija
12/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako noi teidän keinot? Edes vähän, silloin tällöin? Ehkä saisin jotain helpotusta, jos vetelen koko kropan dödöllä? Onko kenelläkään tietoa, mikä auttaisi? Muille ihmisille puhuminen ei auta, koska se on oikeastaan mulla ahdistuksen syy.

No ei auta, vaan pahentaa

Vierailija
13/13 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltely auttaa sen viisi minuuttia, mutta sen jälkeen lähtee syöksykierre alas ja tulee vain pahempi olo. Syömättömyys auttaa, mutta myös ahdistaa.