Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 29 vuotiaana sinkkunaisena liian myöhäistä

Vierailija
12.11.2018 |

rakastua...ja jos vielä haluaa joskus yhden lapsen? En ole siis koskaan seurustellut, en tiiä mikä mussa on vika, varmaan teini-iän kiusaaminen jätti arpia ja mulla on edelleen huono itsetunto,esim. en kehtaa esittäytyä miehille ja olen todella ujo ja se varmaan näkyy. Kuitenkin haluisin vielä joskus kokea rakkauden ja saada yhden lapsen mutta minkäs voin, kun miestä ei ole enkä tiedä mistä etsin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/4 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos odotat per-se homeessa tyypilliseen naisten tyyliin, että joku ihana mies tekee aloitteen ja kaappaa sinut ratsunsa selkään, niin saat todennäköisesti päättää päiväsi vanhanapiikana ellet ole kaunis ja hoikka.

Ole iloinen, juttele miehille, tee aloitteita, niin voit hyvinkin onnistua. Muussa tapauksessa kannattaa unohtaa koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla ainakin on. Tästä katkeruudesta ja syvästä vihasta en pääse enää eroon vaikka olisi kuinka hyvä psykiatri apuna. Luottamus mennyt ihmisiin ja itsevarmuutta ei ole eikä tule koskaan olemaan. Nyt sitten edessä pitkä tie tämän asian hyväksymisen kanssa. Miten elää näiden tunteiden ja tämän yksinäisyyden kanssa loppuelämänsä.

Vierailija
4/4 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tinder ja kirjoita sinne, että etsit jotain vakavampaa. Tällainen lähestymistapa on todella matalan kynnyksen homma. Eli kannattaa kokeilla!