Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä oksentaminen tuntuu?

M.27
12.11.2018 |

Olen yksi niistä harvoista joka ei ole koskaan oksentanut. Vatsatautejakin minulla on ollut 27-vuoden elämäni aikana vain 3 jotka ovat kaikki olleet lieviä :). Joten kysymys kuuluu, miltä oksentaminen tuntuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Ihanaa kun saa sen pahan olon aiheuttajan ulos.

Vierailija
2/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan hirveältä tavallaan hyvältä. Mutta se olo ennen oksentamista on kyllä ihan kamala.

Vierailija
4/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan satu, epämiellyttävää vain.

Vierailija
5/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta. Pahin on ehkä se, kun sitä ei voi katkaista, vaan tavaraa vaan tulee eikä saa henkeä. Olen emetofoobikko niin en tiedä miten pahalta "normaaleista" ihmisistä tuntuu oksentaa.

Vierailija
6/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä miettii, että kun toisinpäin reitti on niin helppo (syöminen), niin miksi toiseen suuntaan sen pitää olla niin kamalan vaikea. Vaikka onhan se ymmärrettävää, kun miettii mikä työ kropalla on tyhjentää vatsa painovoiman vastaisesti ylöspäin.

Vierailija
7/7 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne ennen oksentamista on kamala. Heikottaa ja menee jalat veteläksi. Tärisyttää ja sydän hakkaa. En ole ollut oksennustaudissa 15 vuoteen, mutta oksennan migreenissä. Toisin kuin sanotaan, oma särkyni ei helpota oksentamisen jälkeen. Onneksi on pahoinvointilääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi