Mitkä ovat sinun luottovaatekappaleesi? Mitä käytät eniten ja mihin panostat?
Vai oletko sellainen jolla on vaatteita paljon ja erilaisia?
Vai käytätkö paljon jotain tiettyä vaatetta/kenkää? Panostatko tällöin enemmän rahaa laatuun?
Heitä ihmeessä linkillä mikä on mielestänne yleiskäyttöinen vaate johon kannattaakin panostaa rahaa.
Itsellä nämä menisivät lähes joka päivä käyttöön jos niin haluaisin.
- vaalean harmaa villainen kaulahuivi
-ruskeat chelsea nilkkurit https://www.redwingamsterdam.com/wp-content/uploads/2018/08/3456-1-1.jpg
Kommentit (8)
Yksi söpö t-paita, jossa päällitaskut. Löysin joskus kirpparilta.
Yöpaituli ja villasukat. Sama varustus kesät talvet. Yötäpäivää.
Gaborin kengät ovat minulle niin täydellisen sopivat, että en osaa ja halua muita oikein edes kokeilla. Haloselta käyn ostamassa kaikki housuni, sillä sieltä tällainen aikuinen persevä ja reitevä lyhyehkö naisihminen löytää aina täsmälleen oikean kokoiset ja laadukkaat housut. Alusvaatteet ovat myös tärkeät, varsinkin niiden istuvuus ja silmää miellyttävä ulkonäkö piristää aina. Muuten olen aika kaikkiruokainen vaatteissa. N44
Joseph Ribkoffin puolihameet (musta, sininen ja punainen) jatkuvassa käytössä. Mukava yllä ja aina hyvännäköinen.
Ferragamon avokkaat eri väreissä, istuvat kuin hansikkaat käteen.
Hyvälaatuiset takit. Hyvälaatuisesta takista voin maksaa yli tonninkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvälaatuiset takit. Hyvälaatuisesta takista voin maksaa yli tonninkin.
Minkä näköisiä ovat yli tonnin hintaiset takit?
Siisti mutta lämmin talvitakki. Minulla on tummansininen Makian parkatakki, joka on osoittaunut olemaan hintansa arvoinen. Ja joku neutraali kaulahuivi näin kylmillä ilmoilla on kieltämättä hyvä. Ulkoilen myös paljon, joten minulla on sään kestäviä mutta tyylikkäitä ulkoilu - ja lenkkeilyvaatteita.
Mutta jos ajattelee sisävaateitta, niin minulla on aina mustat siistit housut kaapissa ja siistejä neulepaitoja. Nyt olen tykästynyt neulemekkoihin ja mustiin legginsseihin. Mutta kaapissani on oltava: ihonvärisiä alusvaatteita, siistejä toppeja, siistejä housuja (pillimallisia, en ole vielä päässyt sinuiksi leveiden lahkeiden kanssa). En ole mikään räväyttäjä luonteeltani, joten mieluummin mustaa ja tummansinistä, raitaa ja ehkä vähän korallia joskus.