Rakastan HAPANKORPPUJA
Rousk rousk
Hapankorpun päällä pitää olla: voita/oivariinia, kurkkua/paprikaa
Menis helposti koko paketti kerralla
Kommentit (10)
Ollaanko noiden nimeä vaihtamassa pysyvästi Finn Crispeiksi?
Uudessa paketissa luki niin, ja mielestäni ne on olleet tuolla nimellä pitkään myynnissä Ruotsissa. Toisaalta ymmärrän että joku hapankorppu = "surskorpa" ei ole mikään kovin houkutteleva nimi niille, kuulostaa nimenä liikaa niiden surströmmigiltä eli hapansilakalta :DD
Minä laitan Oivariinia, muutaman keitetyn kananmunaviipaleen ja Kallen mätitahnaa.
Tai vaihtoehtoisesti sipaisen Oivariinia ja Kavlin voileipäpikkelsi-levitettä.
Mä laitan nykyään eri makuisia tuorejuustoja päälle ja sitten muut lisukkeet. On kevyempää kuin rasva ja makukin parempi. Mutta hapankorput on ihania todellakin. Näkkileipä myös:)
Hapankorppu ja siihen päälle sipaisu voita ja nokare mätitahnaa, kaveriksi teetä. On hyvää.
Oi kyllä! Hapankorppua ja oivariinia, ihan parasta! Miksi ihmeessä mulla ei ole hapankorppuja kaapissa?! Alkoi tekemään niitä mieli aivan järjettömästi...
Hapankorppua ja pelkkää oivatiinia. Voi apua miten hyvää.... menis helposti koko paketti 😋
Hapankorput on parasta!!!
Ihanaa että muutkin jaatte tämän mieltymyksen!
T: AP
Itse syön hapankorput vielä niin, että ensin reunat ja etenen ihan pienin puraisuin ympäri ympäri kunnes korpun keskiosa (paras osa) kerralla suuhun.
Saisivat tehdä pyöreitä hapankorppuja!
Ap
Oivariinia, Kallen mätitahnaa ja edamjuustoviipale, tai sellaisenaan.
Parasta.