Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin kolmannen lapsen..

n30v
11.11.2018 |

.. mutta ei ole varaa!!!!!

Muita samassa jamassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutta lisäksi ongelma on ettei mies halua enää enempää lapsia.

Vierailija
2/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, mutta lisäksi ongelma on ettei mies halua enää enempää lapsia.

Toisaalta jos toinen on täysin kielteinen ei tarvitse jossitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia elämään jotakin muuta tsrkoitusta kuin tuo jatkuva sikiäminen ja lehmänä toimiminen. Kumppanuuskin paranee.

Vierailija
4/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä vuosien toivomisen ja yrittämisen jälkeen ensimmäisen, mutta aina ei saa sitä, mitä toivoo.

Vierailija
5/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on muutenkin hieman huono määrä. Jos lapsia olisi vain kaksi, tuskin tappelisivat niin paljoa. Lisäksi kolmessa on paljon enemmän työtä kuin kahdessa, mutta ei kuitenkaan vielä saa suurperhefiilistä. Kolme on pahin määrä lapsia :D T. Kolmen lapsen äiti

Vierailija
6/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kolmas lapsi suunnitelmissa, kaksi ekaa ole. Saanut nuorena (n. 20.v) ja nyt olen 34.v

Tuntuu että vanhempiin lapsiin menee nyt vasta hirveästi rahaa, toisaalta kun tämä nuorin sitten kasvaa olisi vanhemmat lapset jo omillaan..

Katsotaan mihin tämä harkinta johtaa;)

Vierailija
7/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin välillä herää ajatus, että kolmas olisi ihana, mutta toisaalta nyt kun kuopuskin on jo kolme, on elämä varsin mukavaa kun ei ole sitä pikkuvauvaa.

Kuitenkin sellainen pieni ajatus on koko ajan takaraivossa, mutta sitten alkaisi kaikki alusta. En tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä, mies kyllä haluaisi.

Ikääkin on 31 vuotta, joten ei tässä ole vuosoa aikaa pohtia.

Vierailija
8/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että kaikki ei saa yhtäkään, mutta jokainen elää omaa elämäänsä, niin minäkin. Ei siinä muiden lapsiasioita kuulukkaan miettiä vaan keskittyä omiinsa 🙂 Itse ainakin toivoisin että ihan jokainen voisi saada sen määrän lapsia mitä itse haluaa, ei se ole muilta pois se toisen onni.

Kuopus on jo 4v ja esikoinen 7v, joten en koe että olisin koko aikaa sikiämässä. Johan tässä on kerennyt töissäkin olla välissä taas pari vuotta.

Tuntuu siltä että nyt tai ei koskaan, jos sen kolmannen tekisi. Koska en halua ihan hirveän isoja ikäeroja lapsille ja itsekkin on kuitenkin jo 30v, ei se hedelmällisyys ainakaan parane enää. Toista tehtiin vuosi ja sekin jo oli rankahkoa.

Mutta kolme teiniä talossa... eeewh. Kenellä semmoiseen on varaa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme