Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään olemassa työtä jota voi tehdä aina kotoa käsin? ( ei yrittäjä)

Vierailija
11.11.2018 |

Vielä sellainen työ jolla tienaisi sen reilun tonnin edes että pärjäisi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen mutta kevytyrittäjänä, passaa mulle. Täysin etänä tehtävät palkkatyöt on harvassa, mutta joissain lafkoissa voi olla satunnaisia etäpäiviä. 

Vierailija
2/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni suunnittelutyö tai koodaus on sellaista jota voisi tehdä kotoa. Välillä toki pitäisi käydä sitten asiakkaalla tai edes laittaa vaatteet päälle videopalaverin ajaksi.

Yhdessä firmassa oli päivystäjä yökeikkoja varten Thaimaassa tai jossain sielläpäin. Jos ei saanut etänä hoidettua, tiketti auki ja kaveri paikalle virka-aikaan. Kyseessä siis IT-pulju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja, mutta se on kyllä raskas työ.

Vierailija
4/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suunta on koko ajan aiihen suuntaan, että työn fyysisellä sijainnilla ei ole niin paljoa merkitystä. Veikkaan, että 100 vuoden päästä ihmetellään, kuinka tämän päivän ihmiset olivat typeriä, kun kulkivat kuin vankiloissa ikään työtä tekemässä.

Vierailija
5/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman, jotka tekee tai on tehneet palkkatyötä kotona: Kirjanpitäjä, rakennuspiirtäjä, koodaaja. 

Vierailija
6/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitaja, mutta se on kyllä raskas työ.

Ihanaa kun joku sanoo sen julkisesti!

Vierailija
7/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suunta on koko ajan aiihen suuntaan, että työn fyysisellä sijainnilla ei ole niin paljoa merkitystä. Veikkaan, että 100 vuoden päästä ihmetellään, kuinka tämän päivän ihmiset olivat typeriä, kun kulkivat kuin vankiloissa ikään työtä tekemässä.

Näin on ja luultavasti ilmaston saastumisen vuoksi ei edes saa kulkea pitkiä työmatkoja enää. En usko, että siihen menee sataakaan vuotta, eiköhän se ole jo 10 vuoden päästä hyvin yleistä. 

Vierailija
8/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pääomaa voit pelailla osakkeiden kanssa.

Vierailija
9/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on vieraalla töissä ja päivittää nettikauppaa ja järjestelee puhelimitse tilauksia kotoaan käsin.

Vierailija
10/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapasten tekoa.

Hierontaa.

Kirveen varsia.

Mitä tahansa mitä voi tehdä käsin.

Vierailija
11/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Moni paikka on jo muuttunut etätyöpaikaksi.

Vierailija
12/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokerinpelaaja. Ongelma tässä tietenkin on se, että joudut itse kustantamaan oman eläkkeesi, jolloin pitäisi tienata enemmän kuin se tonni kuukaudessa. Ja työntekeminen hoituu luonnollisesti vaikka pieruverkkarit jalassa.

Vierailija
13/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoa käsin tehtävä työ olisi minullekin ihanne. Olisi vain pitänyt jo koulutusvalinnoissa ottaa huomioon. Mutta voihan niitä olla yllättäviäkin mahdollisuuksia. Minulle tulee aika paljon kaikenlaisia gallupeja yms. Olen miettinyt, tekevätkö ihmiset niitä kotonaan vai jossain toimipisteessä. Mitään ylimääräistä hälyä ei ainakaan kuulu kuten olettaisi, jos haastattelu tapahtuisi jossain isossa "soittamossa". Mutta tuollaisella työllä ei tietty kovin paljon ansaitse ja voi olla aika työlästä. Eikä tietenkään pitkän päälle ole palkitsevaa rutiiniluonteisuudenkaan takia. 

Mutta aika monissa töissä voi tehdä muutaman etäpäivän viikossa. Se tulee jatkossa varmaan vielä lisääntymään. 

Vierailija
14/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on ja luultavasti ilmaston saastumisen vuoksi ei edes saa kulkea pitkiä työmatkoja enää. En usko, että siihen menee sataakaan vuotta, eiköhän se ole jo 10 vuoden päästä hyvin yleistä. 

Miksi tähänkin pitää vetää ilmaston saastuminen mukaan?

Vierailija
15/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjä.

Vierailija
16/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapasten tekoa.

Hierontaa.

Kirveen varsia.

Mitä tahansa mitä voi tehdä käsin.

Olen hyvä neulomaan. Kerro minulle, miten voin ansaita reilun tonnin (netto) kuukaudessa lapasia tekemällä.

ei ap

Vierailija
17/37 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut muutamia 100% etätyöpaikkoja. Ne ovat olleet just jotain nettisivujen päivityksiä ja tilausten hoitamisia, kuten edellä jo mainittiin. Eivät siis mitään erityistä ammattia tai koulutusta vaativia töitä. 

Harvoin niitä on vapaassa haussa ja hakijoita lienee aina sadan verran. 

Vierailija
18/37 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä hyviä ideoita?

Vierailija
19/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntityö tai asiakaspalvelu puhelimitse.

Vierailija
20/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiparturi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan