CDON.COM huijaus?
Osaisiko joku vastata ongelmaani kun ei itse kyseisen verkkokaupan asiakaspalvelu pelaa. Olin tilannut CDON.com nimisestä sivustolta tuotteita ja maksanut mobiilipankissa ostokseni. Ostoksia maksaessani sivusto kuitenkin heitti minut ulos enkä saanut ostoksestani edes sähköpostiin tai puhelimeen minkäänlaista tilausvahvistusta tai kuittia ostoksesta. Saankohan tuotteeni normaalisti postissa vai onko peli kokonaan menetetty ja olen maksanut tyhjästä??
Kommentit (5)
Voi että sä oot fiksu. Täällä tiedetään kaikki.
cdon toimii yleensä ihan normaalisti. On toki totta, että asiakaspalvelu on hankalasti tavoitettavissa. Lähetä kirjettä ja kuittia maksusta ja pyydä tarkistamaan. Screenshottia et varmaan ottanut?
Olen kuullut paljon huono tuon asiakaspalvelusta. Kerran olen itse tilannut ja ei tarvinnut valittaa, joten en osaa sanoa.
En tiedä kauheasti tuosta mobiilipankista, mutta kai sinne pystyy kirjautumaan, kuten verkkopankkiin? Otat kuvakaappauksen tai verkkotiliotteen, josta näkyy jos maksu on lähtenyt kaupalle. Sen laitat heille sähköpostilla ja jos asiat eivät ala etenemään, otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Kokolailla tuntuu menetetyltä. Rahat varmaan viety tililtä, mutta tavaraa tuskin kuuluu. Olisit ollut ennakkoon viisaampi ja verrannut kitu piikki eu:ssa. Olisit löytänyt halvemmalla jostakin muualta.