Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun elämääni osuu vain lapsia haluavia miehiä?

Vierailija
11.11.2018 |

Yleensä miehet karttelevat perheen perustamista, naimiisiinmenoa ja vakiintumista. Naiset valittavat, kun miehet etsivät vain seikkailua ja naiset ovat liikkeellä tositarkoituksella. Mikä ihmeen huono karma kannoillani kulkee, kun minun elämääni tupsahtavat miehet (yli nelikymppiset) ovat lapsettomia ja haluaisivat perustaa perheen. Minä taas olen saanut lapseni jo isoiksi, enkä enää aio alkaa vaipparalliin uudestaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan lapsia.

Vierailija
2/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan lapsia.

En minä lapsia vihaavaa miestäkään huolisi, koska itselläni on lapsia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet karttelevat perheen perustamista, naimiisiinmenoa ja vakiintumista. Naiset valittavat, kun miehet etsivät vain seikkailua ja naiset ovat liikkeellä tositarkoituksella. Mikä ihmeen huono karma kannoillani kulkee, kun minun elämääni tupsahtavat miehet (yli nelikymppiset) ovat lapsettomia ja haluaisivat perustaa perheen. Minä taas olen saanut lapseni jo isoiksi, enkä enää aio alkaa vaipparalliin uudestaan.

Täällä sinkku M42v ja lapset on todellakin tehty.

Vierailija
4/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo niin koska tietää ettet halua lapsia. Eivät halua myöskään antaa kuvaa että eivät halua lapsia koska sinulla on lapsia. Ja se, että eivät tahdo kanssasi yhteistä tulevaisuutta. "Haluattehan eri asioita". Nää miehet ei oo sun kanssas tosissaan.

Vierailija
5/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla, mutta varmaan kyse siitä, että miehet ovat olleet koulutettuja ja hyväosaisia eivätkä syrjäytyneitä ja rahattomia kuten nämä lasten vihaajat ja isyyttä pelkäävät täällä.

Vierailija
6/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo niin koska tietää ettet halua lapsia. Eivät halua myöskään antaa kuvaa että eivät halua lapsia koska sinulla on lapsia. Ja se, että eivät tahdo kanssasi yhteistä tulevaisuutta. "Haluattehan eri asioita". Nää miehet ei oo sun kanssas tosissaan.

Edellinen oli liiankin tosissaan ja halusi mennä naimisiin. Nykyinen on kärsinyt lapsettomuudesta edellisessä liitossaan ja olisi suuri tragedia, jos hän ei saisi omaa lasta, jota kovasti toivoo. Harmi, että menin jo ihastumaan mieheen ja hänkin minuun. Ei tässä muu auta kuin repäistä itsensä irti ja lähteä etsimään jostakin miestä, joka ei halua enää lisääntyä, eikä halua muuttaa yhteen ainakaan lähimmän viiden vuoden aikana. ap

Vierailija
7/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen on helppo vaatia, joka ei oikeasti välitä lapsista ja huolehdi heistä 24/7-periaatteella. Muut ovat todella poikkeuksia. 

Vierailija
8/8 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen on helppo vaatia, joka ei oikeasti välitä lapsista ja huolehdi heistä 24/7-periaatteella. Muut ovat todella poikkeuksia. 

Eihän sitä etukäteen voi tietää, kuinka vaativaa on lapsesta huolehtiminen. Tuntuu, että näistä lapsia haluavista miehistä yksikään ei oikeasti ymmärrä, kuinka rankkaa pikkulapsivaihe on. Voi olla, että olettavat naisen hoitavat lasta enemmän, kuten se yleensä menee. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi