Ne jotka kostuvat hieronnassa
Tietääkö sen etukäteen että niin käy? Kostutteko samanlailla nais, tai mieshierojan käsittelyssä? Kenellekkään tullut pillun kostuminen yllätyksenä, onko nolostuttanut vai kiihoittanut? Ja please ei vastauksia kuivapilluilta vaan heiltä jolla juuri tästä kokemusta.
Kommentit (18)
En ole tosielämässä kuullut koskaan, että näin kävisi.
Muuten olen himokas ja kostea, mutta hieronta ei tee minulle mitään.
Kyllä on kosteutta pöksyihin ilmaantunut mieshierojan käsittelyssä. Joskus myöhemmin törmäsin hierojaani yössä, ja lähdettiin sitten panemaan. Siitä kehkeytyikin sellainen järjestely, että siitä lähtien olen maksanut hieronnat seksillä :) Varaan aina 2h ajan. Ensin tunnin hieronta ja perään maksu :):) Molemmat tyytyväisiä.
Yli 20 vuotta hierojan töitä tehneenä: Poikkeuksellista on jos ei asiakas kostu jos nuiin haluan käyvän.Tosin hieron kylpylässä missä vain lomalaisia ja heistä kolmannes ulkomaalaisia. Ei oo temppu eikä mikään, ja jos ja kun molemmat tykkää niin antaa mennä vaan.Ei tarvitse mitään sormettamisia. Hitaammat liikkeet ja lämmin hierontaöljy.
hupsu36 kirjoitti:
Kyllä on kosteutta pöksyihin ilmaantunut mieshierojan käsittelyssä. Joskus myöhemmin törmäsin hierojaani yössä, ja lähdettiin sitten panemaan. Siitä kehkeytyikin sellainen järjestely, että siitä lähtien olen maksanut hieronnat seksillä :) Varaan aina 2h ajan. Ensin tunnin hieronta ja perään maksu :):) Molemmat tyytyväisiä.
Kateus herää koska tuskimpa löytyy naishierojaa kelle voisi maksaa seksillä :((. Tuliko mies itse yössä iskemään vai miten tilanne eteni? Voi kun naisillekkin riittäisi yhtähyvin seksi kuin miehelle. Mulla on itsellä kiihottanu naishierojalla usein ja toivonut että se naishieroja olis vähän kiimassa ja näyttäisi selkeän merkin että uskaltaisin lähestyä koska en halua lähennellä
nainen.25 kirjoitti:
Itse tykkään käydä selvästi vanhemmilla mieshierojilla vaikka en tietty niiden seurassa muutoin hengaa. Heillä rutiini miten nainen kostuu, ja kyllä kostun, siis lisää sillä olen yleensä jo valmiiksi märkä.
Eli kiihotut jo hierojalle mennessä? Miltä se kostuminen tuntuu tuleeko silloin vain seksi vahvasti mieleen? Oletko pannut hierojia? Teettekö ite naiset koskaan alotteita kun olette seksiin päätyneet hierojan kanssa koska minä en hierojana uskaltaisi mitään ehdottaa ellei ihan selvä peli ole koska siinä menee maine
Hieroja on toissä ja toinen asiakas.
Ehdotuksesta ei pelkästään mene maine vaan katoaa asiakkaat ja mahdollisesti joutuu myös syytteeseen, ainakin joutuu kuulutusteluun asemalle. Jos se nainen ilmoittaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hieroja on toissä ja toinen asiakas.
Ehdotuksesta ei pelkästään mene maine vaan katoaa asiakkaat ja mahdollisesti joutuu myös syytteeseen, ainakin joutuu kuulutusteluun asemalle. Jos se nainen ilmoittaa siitä.
Jep jos tarpeeksi hullu muija on. Näissä varmasti vanhemmat naiset on varmempia nakkeja ja enemmän munaa vailla. Kertokaa te ketkä ootte pannu hierojalla? Miten?
Vierailija kirjoitti:
hupsu36 kirjoitti:
Kateus herää koska tuskimpa löytyy naishierojaa kelle voisi maksaa seksillä :((. Tuliko mies itse yössä iskemään vai miten tilanne eteni? Voi kun naisillekkin riittäisi yhtähyvin seksi kuin miehelle. Mulla on itsellä kiihottanu naishierojalla usein ja toivonut että se naishieroja olis vähän kiimassa ja näyttäisi selkeän merkin että uskaltaisin lähestyä koska en halua lähennellä
Vahingossa törmättiin ja höpistiin niitä näitä. Ei siinä tainnut kumpikaan iskumielellä olla, mutta petiin päädyttiin.
Järjestely on hyvä, mutta minä taidan silti olla voiton puolella. Saanhan rentouttavaa hierontaa ja panot päälle. Hieroja joutuu kuitenkin ensin tekemään töitä :)
hupsu36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hupsu36 kirjoitti:
Vahingossa törmättiin ja höpistiin niitä näitä. Ei siinä tainnut kumpikaan iskumielellä olla, mutta petiin päädyttiin.
Järjestely on hyvä, mutta minä taidan silti olla voiton puolella. Saanhan rentouttavaa hierontaa ja panot päälle. Hieroja joutuu kuitenkin ensin tekemään töitä :)
Okei kumpi sen aloitteen seksiin teki eli lähestyi ja otti? Ehdotitko itse seksisuhdetta?
Pakostahan siinä kiihottuu. Käyn aina samalla hierojalla ihan ok ja hyvännäköinen mieshieroja. Tekee työnsä hyvin ja minä nautin ja rentoudun hänen käsissään kun hän alkaa hieromaan kylkiä ja sisäreisiä tai pakaroita, jokaisella kerralla kostun hierottaessa jonkun verran en tiedä huomaako mies kiihottumistani mutta aina on pikkuhousunsuoja märkänä hieronnan jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Pakostahan siinä kiihottuu. Käyn aina samalla hierojalla ihan ok ja hyvännäköinen mieshieroja. Tekee työnsä hyvin ja minä nautin ja rentoudun hänen käsissään kun hän alkaa hieromaan kylkiä ja sisäreisiä tai pakaroita, jokaisella kerralla kostun hierottaessa jonkun verran en tiedä huomaako mies kiihottumistani mutta aina on pikkuhousunsuoja märkänä hieronnan jälkeen :)
Haluaisitko seksiä sen hierojan kanssa tai jonkun hierojan? Toivotko koskaan että käsi eksyisi?
Minä hieron kotona vaimoa ja aina on ihan märkänä josta onkin sitten kiva työntää sormet syvälle lämpimään tuheroon ja kostealle klitorikselle. Hierojallakin toki kanki kovana alusta asti ;)
Mieshieroja kirjoitti:
Yli 20 vuotta hierojan töitä tehneenä: Poikkeuksellista on jos ei asiakas kostu jos nuiin haluan käyvän.Tosin hieron kylpylässä missä vain lomalaisia ja heistä kolmannes ulkomaalaisia. Ei oo temppu eikä mikään, ja jos ja kun molemmat tykkää niin antaa mennä vaan.Ei tarvitse mitään sormettamisia. Hitaammat liikkeet ja lämmin hierontaöljy.
Mitä teet eri tavalla silloin kun haluat hänen kortuvan?
Mikä saa sinut haluamaan kostumista?
Vierailija kirjoitti:
hupsu36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hupsu36 kirjoitti:
Okei kumpi sen aloitteen seksiin teki eli lähestyi ja otti? Ehdotitko itse seksisuhdetta?
Silloin baarissa se vain johti siihen. Mutta maksujärjestely oli minun heittoni. Kun oltiin pantu, niin varasin uuden ajan muina naisina, ja hieronnan loputtua, heitin pilke silmäkulmassa, että minähän voisin maksaa vaikka pillulla. Mies sanoi, että mikäs siinä, hänellä on tässä nyt juuri tunnin väli, että eikun maksamaan vain. Siitä se sitten lähti, ja jäi pysyväisjärjestelyksi. En minä hänestä mitään muuta tiedä. Onpahan vain huikean hyvä hieromaan ja panemaan :):)
Olen homomies ja käyn mieshierojalla. Mulla tulee hieman touhutippaa sen aikana, mutta se taitaa johtua siitä, että lihasten käsittely ronskisti aiheuttaa yleistä hyvänolontunnetta kehossa.
Moniko nainen myöntää panneensa hierojaa?
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen myöntää panneensa hierojaa?
Tällä hetkellä yksi.
Itse tykkään käydä selvästi vanhemmilla mieshierojilla vaikka en tietty niiden seurassa muutoin hengaa. Heillä rutiini miten nainen kostuu, ja kyllä kostun, siis lisää sillä olen yleensä jo valmiiksi märkä.