Joko annoitte isänpäivälahjat: sotakirjoja, räiskintäpelejä, tummia vaatteita ja linkkuveitsiä
Itse en miehenä haluaisi saada lahjoja, joilla vihjataan, että minun pitäisi olla aggressiivisempi ja synkempi kuin olen.
Kommentit (15)
Meillä lahjottiin vihreillä kuulilla. On isän herkkua.
Vastaavasti naisille äitienpäivänä vauvaoppaita, keittokirjoja ja siivousvälineitä.
Viinasta pitää isäni, toimme Virosta lastin.
Mä annoin miehelleni kerraston. Tykkäsi Lahjasta koska tekee ulkotöitä työkseen.
Voi. Sun lapset näkee isin supersankarina, joka pukeutuu mustiin ja tykkää räiskinnästä. Ei lasten antamia lahjoja saa arvostella, eikä lahjoja yleensäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti naisille äitienpäivänä vauvaoppaita, keittokirjoja ja siivousvälineitä.
Jos lapset näitä lahjaksi ostaa niin kyllä.
Mä en ole muuten koskaan ostanut isälleni sotakirjoja, vaikka se olisi varmasti hänelle mieleinen lahja, sillä ostaa niitä itse aina. Ja se varmaan on syykin miksen, ostaisin kuitenkin jonkun mikä hänellä jo olisi.
Lapsuudesta saakka olen ollut kiinnostunut itsekin historiasta kai juuri siksi, että isäni on minua kuljettanut ja tutustututtanut ( muuhunkin kuin sota-)historiaan. Nämä eivät muuten ole olleet mitenkään synkeitä matkoja,
Tärkeintä varmasti on se, että tuntee lahjansaajan ja antaa sellaista minkä tietää olevan mieleistä.
Naiset heijastelevat omaa suojeltavanaolemisviettiään ylläpitämällä lahjoillaan mielikuvaa machomiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset heijastelevat omaa suojeltavanaolemisviettiään ylläpitämällä lahjoillaan mielikuvaa machomiehestä.
Lääketieteen psykologiaan erikoistuneena ekonomina vahvistan tuon.
Antaisitte miesten olla mitä ovat, ei tarvi tuputtaa sitä sotaa ja äijäilyä väkisin.
Njaa, faija on turpeen alla mutta ukki sai lahjakortin Amazoniin, jolla taatusti ostaa jonkun sota(historia) kirjan itselleen ihan omasta valinnastaan. Ei noita ole vuosiin hänelle voinut ostaa muut kuin asiaan yhtä hyvin perehtyneet kuin hän itse, koska muuten tulee harhaostos. Oma mies ei vielä ole isä, mutta joku Napoleonin sotiin liittyvä kirja olisi hänellekin oiva lahja kun sattuu olemaan aiheesta kiinnostunut, varsinkin merisodankäynnistä. Haaveissaan on ollut jo joitain aikoja oma pieni signaalitykki, mutta sellaista ei kyllä ole tarkoitus ihan heti hankkia (liekö luvallinenkaan näin Suomen oloissa). Niin se vain on että aika monet miehet tuntuvat noista sotakirjoista tykkäävän, joten miksipä ei heille sellaista lahjoittaisi jos tietää että kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on kyse. Hyvin sanottu.
Toivottavasti siis olet kertonut lahjanantajillesi millaisista lahjoista pidät.