Kuinka usein käyt suihkussa?
Mä käyn joka tai joka toinen päivä suihkussa. Oon siellä yleensä 30 minuuttia koska on niin rentouttavaa olla kun lämmin vesi tippuu päälle.
Kommentit (21)
Aina kun lähden ulos kotoa, eli lähes joka päivä.
ehkä 3 kertaa viikossa. Joskus 2. Ihan on riittävää. Joka päivä ei tarvitse lutrata. Ihokin siinä kuivuu.
Ja itse et siis maksa lämpimän veden kulutustasi ?
"Vartalosuihkussa" käyn joka päivä ja joka toinen päivä pesen myös hiukset.
Totuuden nimessä käyn suihkussa vain viisi kertaa viikossa työpäivinä. Lauantaina ja sunnuntaina en yleensä käy suihkussa, koska en tunne olevani likainen. Petivaatteet vaihdan kerran viikossa.
Joka 2.päivä tai jos oon urheillut, ni joka pvä. Hiukset pesen 2-3 pvän välein, eivät rasvoitu helposti.
Joka päivä noin 2-5min suihku. Harvemmin on päiviä jolloin en liikkuisi tai hikoilisi, joten suihku tulee tarpeeseen.
Vähintään 3 kertaa viikossa suihku saunan kanssa. Sen lisäksi mahdollisesti yksi suihku ilman saunaa.
Aina hikoamisen jälkeen tietysti suihku lukumääristä riippumatta.
Kuinka voi yli 10 minuuttia mennä suihkussa? Hiukset, kainalot, peräpää ja rinnat ja selkä. Äkkiäkös ne on pesty, kun vettä tulee suihkusta.
Ihan riippuu viikosta, 2-7 kertaa.
Kerran viikossa, yleensä saunomisen yhteydessä.
Pari kertaa viikossa, plus pikkupesut. Aina tärkeämpiin tapaamisiin mennessä tai jos vieraita tulossa meille.
Olen saikulla. Väsymyssairaus (CFS) ja vähän muutakin.
Liikuntaharrastus 2x/vko ja työ jossa välillä hikoaa ja joskus ei.
Käyn suihkussa kerran päivässä, usein jos edellisen illan suihku jäi välistä niin käyn aamulla pikasuihkussa ja illalla uudestaan kunnolla. Välillä pärjään muutaman päivän pikasuihkuilla ja kunnon suihku vasta sit kun hiukset likaiset tai liikuntapäivän jälkeen. Hiuksia pesen 3-4 kertaa viikossa.
Lomalla ei sit niin väliä aina.
Sain aika pitkän tekstin aikaiseksi tällaisesta aiheesta, onkohan mulla vähän tylsää.
Joka aamu + muutama ilta eli noin 10 kertaa viikossa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi yli 10 minuuttia mennä suihkussa? Hiukset, kainalot, peräpää ja rinnat ja selkä. Äkkiäkös ne on pesty, kun vettä tulee suihkusta.
Eihän siinä teoriassa kestäkään kuin pari minuuttia, mutta se lämmin vesi on niin rentouttavaa... Voisin viettää tunteja suihkussa, mutta yritän selviytyä vartissa
Kerran tai kaks viikossa.
Saunomiset sit päälle.
Vähintään kerran päivässä.