Sinä joka halusit jatkaa avioliittoa pettävän aviomiehesi kanssa
Annoitko anteeksi? Pystyitkö unohtamaan? Lupasiko miehesi unohtaa toisen naisen? Mietitkö koskaan, mitä miehesi tekee illalla suihkussa, kun sinä jo nukut? Luuletko, että mies ajattelee toista naista, kun olette sängyssä? Kerroitko kenellekään, että miehesi petti, vai luulevatko sukulaiset ja ystävät edelleen, että miehesi rakastaa sinua? Olenko ainut, jonka miehen salasuhde teki hulluksi?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Itse annoin anteeksi, mutta en voi unohtaa. Olemme vaiheessa, jossa eroa mietitään, seksiä ei ole, ainakaan yhteistä.
Mietin monesti, missä mies on. Ratsaan puhelinta ja soittelen perään. Pyydän ottamaan kuvia ja lähettämään, jotta näen missä mies menee. Jos soitan videopuhelun ja hän ei vastaa epäilen heti että on vieraissa.
Jos sun tilanne on tuollainen, en suosittele jatkamaan suhdetta. Tuollainen vainoharhoissa ja epäilyksissä eläminen ei kannata, ei sen päälle voi mitään rakentaa.
Itse olisin järjen menettänyt jos oisin aina vaan miettiny että missähän se rouva nyt mahtaa olla pantavana
Terveisin petetty mies
Mä sanoin yks päivä omalle mene sekstaileen jonkun kans kun se mulle naljailee melkein päivittäin..
Se ei voi sietää sitä että mulla on naispuoleisia ystäviä ja joiden kans juttu lentää paremmin kuin hänen kanssa..
Sais mun puolesta käydä kun käyttäytys kuin normi ihmiset kotona eikä räksyttäis...
Sillä on väsytys taktiikka ..ett hermostuisin ja lähtisin .
Kun olen miettinyt tässä vuosia se on tuon tyylin perinyt kotoaan..ei vaan raasu ite tajuu miten p mäinen on .
Vierailija kirjoitti:
Itse annoin anteeksi, mutta en voi unohtaa. Olemme vaiheessa, jossa eroa mietitään, seksiä ei ole, ainakaan yhteistä.
Mietin monesti, missä mies on. Ratsaan puhelinta ja soittelen perään. Pyydän ottamaan kuvia ja lähettämään, jotta näen missä mies menee. Jos soitan videopuhelun ja hän ei vastaa epäilen heti että on vieraissa.
Kuulostaa sairaalle tuollainen vahtaaminen ja videopuheluiden soittelu. Jos luottams ja usko suhteeseen on noin mennyt kannattaisi varmaan antaa miehen mennä.
Seurusteluaikana mies kävi vieraissa.
Hän jäi kiinni vasta sen jälkeen, kun olimme muuttaneet yhteen asumaan. Llydin nimittäin hotellikuitin ja kysyin kenen kanssa hän in majoitusta tarvinnut.
Mies vastasi rehellisesti, kenen kanssa omi hotelliyön viettänyt. Kysyin oliko hän käynyt illallisella daamin kanssa, niin tunnusti että oli ollut illallisella naisen kanssa.
Suhteemme jatkuu. Olen osittain päässyt yli tästä pettämisestä. Suhteemme on hyvä tällä hetkellä. Seksiä on päivittäin. Elämä jatkuu...
meillä on erikoinen dilemma, nainen on pettänyt noin 8 kertaa mistä tiedän mutta hän ei tiedä minun tietävän, itse sorruin kostamaan kerran ja tunnustin sen mutta silti en ole saanut häneltä tunnustusta. Minua tämä ei juuri haittaa, mutta häntä on loukattu syvästi kun kävin vieraissa humalassa.
Olin salasuhteessa varatun miehen kanssa. Vaimo kyllä antoi anteeksi miehelle pettämiset ja jatkoivat avioliittoa, mutta en usko , että mies jää siihen liittoon kovin pitkäksi aikaa. Meidän suhde oli niin kiihkeä ja mies janosi kokoajan lisää. Tein miehen mukaan kaiken paremmin, kuin vaimo ja erektion sai kovemman kuin koskaan aikaisemmin. Vaimo ei tykännyt samoista seksiasioista, mistä mies piti, meillä oli yhteiset himot ja halut. Sitomista ja pitkiä esileikkejä.
Kuka nyt jää suhteeseen, missä mies panee silmät kiinni ajatellen toista naista??
Onnentyttö* kirjoitti:
Seurusteluaikana mies kävi vieraissa.
Hän jäi kiinni vasta sen jälkeen, kun olimme muuttaneet yhteen asumaan. Llydin nimittäin hotellikuitin ja kysyin kenen kanssa hän in majoitusta tarvinnut.
Mies vastasi rehellisesti, kenen kanssa omi hotelliyön viettänyt. Kysyin oliko hän käynyt illallisella daamin kanssa, niin tunnusti että oli ollut illallisella naisen kanssa.
Suhteemme jatkuu. Olen osittain päässyt yli tästä pettämisestä. Suhteemme on hyvä tällä hetkellä. Seksiä on päivittäin. Elämä jatkuu...
Eikö sua loukannut, että näki vaivaa viedäkseen jonku toisen illalliselle ja hotelliin?+ Miksei voinut viedä sua?
Vierailija kirjoitti:
Annoitko anteeksi? Pystyitkö unohtamaan? Lupasiko miehesi unohtaa toisen naisen? Mietitkö koskaan, mitä miehesi tekee illalla suihkussa, kun sinä jo nukut? Luuletko, että mies ajattelee toista naista, kun olette sängyssä? Kerroitko kenellekään, että miehesi petti, vai luulevatko sukulaiset ja ystävät edelleen, että miehesi rakastaa sinua? Olenko ainut, jonka miehen salasuhde teki hulluksi?
Annoin anteeksi, unohdin, mies lupasi unohtaa hänet vaikka sanoi että rakasti sitä. Luulen että miettii toista naista paljonkin.
Emme harrasta enää yhdessä seksiä. Sukulaisille ja ystäville esitetään onnellisia. Olin alkuun aika sekaisin ja vähän hullukin, mutta rakkaus sammu, enkä jaksa vaivata asialla enää itseäni.
Haluaisin sanoa sinulle, jota petettiin, että yksi kerta on eri asia. Sen voi antaa anteeksi, koska ihmiset tekevät joskus huonoja päätöksiä ja katuvat niitä jälkeenpäin. Mutta, systemaattinen pettäminen on harkittua ja suunniteltua. Se ei tapahdu vahingossa.
Se, että näkee vaivaa ylläpitääkseen salasuhdetta, piilotellakseen suhdetta, on katalaa.
Tieto lisää tuskaa, sanotaan. Ja se pitää paikkansa.
Olisin voinut jatkaa pettäneen mieheni kanssa, jos minulla olisi ollut vain miehen tarina. Joka meni näin:
Nainen aloitti yhteydenpidon, olin vain ystävällinen ja vastasin hänelle. Tapasin hänet, koska hän halusi. Ei ollut tarkoitus tehdä mitään. Kaduin heti seksin jälkeen. En rakastanut toista naista, mutta jäin koukkuun. Hädintuskin seisoi. Seksi ei kunnolla onnistunut kertaakaan. Näimme vain pari kertaa.
Nainen kertoi tarinansa:
Lähennyimme pikkuhiljaa. Pidimme yhteyttä kuukausia ja tutustuimme. Ystävyytemme syveni rakkaudeksi.
Näimme monta kertaa viikossa kuukausien ajan ja harrastimme Intohimoista seksiä. Mies kertoi, ettei ole aiemmin tuntenut näin suurta rakkautta ketään kohtaan. Kenenkään muun kanssa ei ole ollut niin kiihkeää. Mies puhui minulle yhteisestä tulevaisuudesta ja haaveili teidän avioerosta. Hän kertoi sinun hallitsevan häntä sairaalla tavalla joka asiassa.
Mikä hidastaa ja vaikeuttaa eroa.
Mies kertoi avio- ongelmistanne, ettet kiihota enää häntä.
Elämä avioliitossa oli miehelle masentavaa ja ahdistavaa. Hän tarvi salasuhteen jaksaakseen perhettään ja arkea.
Mies katui menneensä naimisiin, kun ei silloin tiennyt näin vahvoista rakkauden tunteista.
Kun sain nämä kaksi tarinaa yhteen sovitettua, mietin, miksi mies edes halusi jatkaa avioliittoamme.
En ymmärrä vaimoja jotka antavat pettämisen anteeksi. Onko pelko, että jää yksin. Tai että ei selviäisi yksin. Jättääkö vasta sitten pettäjä - miehensä, kun on löytänyt uuden kumppanin tilalle?
Mitä syitä on jäädä suhteeseen miehen kanssa, joka on valehdellut, pettänyt, harrastanut seksiä toisen kanssa ja kokenut, ettei oma vaimo riitä?
Miksi tuollaisen miehen pitäisi riittää vaimolleen?
Onhan se häpeällistä vaimolle, vaikka ei oma vika olekaan. Ystävän mies petti lähes vuoden. Vielä vaimonsa kaverin kanssa. Vaimon mielestä hänen miehensä ei tehnyt mitään väärää, kaikki syy on kaverissa, joka käytti miestä hyväkseen.!?!
Olen mies. Ja jossain vastaavassa ketjussa jo kertonutkin, eli vaimo petti ollessaan "vain" tyttöystävä, noin kymmenen kertaa, baarista joku mies mukaan ja menoksi. Sain tietää yhdestä kerrasta, jonka jälkeen tunnusti kaiken : kerrat, ei ehkäisyä,kun pillerit oli käytössä, myönsi ettei ollut monestikaan kerennyt suurinpiirtein pikkuhousut edellisen jäljiltä nostaa kun minä jo laskin ne jne) testit tehty, ei tarttunut tauteja onneksi matkaan.
Ja kai minä sitten niin paljon rakastin että koin paremmaksi antaa anteeksi kuin erota. Ehkä tässä iässä vastaavassa tilanteessa olevalle poikaselle pitäisin puhuttelun oman arvon tunteesta jne.
Vaan hiljalleen sitä huomasi antavansa anteeksi kun aikaa kului, ja lopulta koko asia painui pois mielestä. Minkäänlainen kostaminen ei ole koskaan käynyt mielessä
Mies, 38
Olen ollut kahdesti se toinennainen ja kokemuksesta voin sanoa, etten antaisi anteeksi.
Miehet ovat salasuhteissa kuin teinipoikia, jotka ovat ekaa kertaa päässeet naisen makuun.
Se tyyli, miten vaimosta on kerrottu. Vähätelty ja mollattu. En tiedä, saako sillä sitten toisen naisen itsetunnon kohoamaan ja 'parempaa palvelua'?
Olin silloin nuori ja tyhmä, sittemmin viisastunut ja vakiintunut ja unohtanut varatut.
Täällä kanssa nuori nainen, olen tällä hetkellä nätti ja olisi mahdollisuus salasuhteeseen. Aion kuitenkin laittaa "money where my mouth is" mutta mitä se miehen rakkaus sitten on? En itse tahdo olla petetty vaimo joskus. Tunteeko rakastettuaan kohtaan aina intohimoa? Tuntuisi ikävältä sekin jos mies hammasta purren sitten kärvistelisi minun kanssa, ei kai sen niinkään kuulu mennä.