Missä tilanteessa todennäköisimmin antautuisit seksiin tuntemattoman kanssa? (kysely)
Kommentit (9)
En missään tapauksessa. Olen aseksuaali.
Jos olisi taitava tuntematon. Siis siinä mielessä, että osaa kaikki pienet kikat saada nainen syttymään. Siihen ei minkäänlainen ulkonäkö riitä. Toisin sanoen mies, josta ei ole parisuhteeseen.
Jos joku vaan ehdottaisi. Itse en uskalla... Pitääisi varmaan "antaa ymmärtää" ja sitten, kun joku ehdottaa, "ymmärtää antaa".
Kaikissa tapauksissa. Seksi on kivaa ja erityisesti tuntemattomien kanssa.
Antautua? Omituinen sananvalinta. Minä menen ja panen milloin huvittaa, jos vaan flaksi käy.
En osaa valita noista vaihtoehdoista mitään. Tuntemattoman kanssa en harrastaisi seksiä missään tilanteessa. Tutun kanssa se ei olisi niinkään tilanteesta kiinni, vaan henkilöstä.
Vastasin MUU koska,
1. En ole päissäni vähääkään innostuva, vaan päinvastoin
2. Kukaan minun mielestäni miellyttävä henkilö ei ehdottelisi seksiä tuntemattomalle (minulle tai muullekaan)
3. En ehdottelisi tuntemattomille, vaan haluaisin ensin tuntea ihmisen. En pystyisi ajattelemaan seksiä pelkkinä vartaloina ilman mieltä ja tunnetta.
4. Muu, mikähän se olisi... ei sellaista taida olla.
N38
En antautuisi haureuteen tuntemattoman kanssa. Sellainen on Jumalan kansalle hirvitys.