Oli se nuorena ihana käydä bilettämässä
Kommentit (27)
Nyt tekis mieli taas lähteä vaikka viime viikonloppuna sekoilinkin aivan liian humalassa. Palasin sunnuntaina iltapäivällä kotiin häpeässä, tukka ja meikki sekaisin perheellisten tuijottaessa bussimatkan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Miehet maksoi aina kaiken ja lähti silti yksin kotiin.
-n34
Mulla oli aina sama. Enkä silloin antanut seksiä enkä edes pitänyt seksistä. Nyt on kaikki paskasti. Ap
Mutta minua saatte imeä. Voin tarjota illan kassientyhjennystä vastaan.
-SETÄ
Kävin viime viikonloppuna. Lopuksi taksilla yksin kotiin. Ei nyt erityisen hohdokasta.
M39
Bilettäminen oli just parasta yksin. Miesseuraa riitti vaikka kuinka paljon. Ainoksi ongelmaksi muodostui valitsemisen vaikeus. Täytyy taas todeta tuttu fakta, blondeilla on hauskaa ja älyttömästi vientiä.
nätti ja sievä kirjoitti:
Bilettäminen oli just parasta yksin. Miesseuraa riitti vaikka kuinka paljon. Ainoksi ongelmaksi muodostui valitsemisen vaikeus. Täytyy taas todeta tuttu fakta, blondeilla on hauskaa ja älyttömästi vientiä.
Valitsemisen vaikeus? Harrastitko siis yhden yön juttuja?
Mielestäni etkot oli aina hauskimmat; pelattiin pelejä, laulettiin karaokea ja naurettiin. Kun baariin päästiin porukka hajaantui ja baarissa harvoin on kivaa kännisten ventovieraiden keskellä
Mä kävin eilen. Oli hauskaa, niin kuin nuorempanakin. Juuri eronneena. Lähti lapasesta, niin kuin nuorempanakin. Noloa :D
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni etkot oli aina hauskimmat; pelattiin pelejä, laulettiin karaokea ja naurettiin. Kun baariin päästiin porukka hajaantui ja baarissa harvoin on kivaa kännisten ventovieraiden keskellä
Joo etkot parhaita! Laittautua kaverin kanssa nätiksi, valita vaatteita, kuunnella musiikkia, jutella ihmissuhteista ja miehistä ja juoda viiniä. Oijoi
Vierailija kirjoitti:
Valitsemisen vaikeus? Harrastitko siis yhden yön juttuja?
Harrastin joskus (turvallisesti ehkäisten), en aina. Riippui kumppanista. En halunnut sitoutua. Tarkoitus oli vain pitää hauskaa ja testata omaa markkina-arvoa. Nautin todella niistä sinkkuajoista. Silloin olin vapaa ja huoleton.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin eilen. Oli hauskaa, niin kuin nuorempanakin. Juuri eronneena. Lähti lapasesta, niin kuin nuorempanakin. Noloa :D
Ihana, kyllä vanhempanakin saa olla irtiottoja!
N25
Kasvot, tissit, perse, persoonallisuus, siinä sulle paljon tärkeämpiä seikkoja kuin hiusten väri..
Nuorena oli parasta, kun koskaan ei miettinyt seuraavaa päivää. Nyt kun käy bilettämässä, niin koko ajan on mielessä, että huominen menee pilalle.
Nuorena kännissä ei pyörinyt päässä ne arjen jutut, pää todellakin nollaantui. Nyt vanhempana kännissäkin ajattelee niitä huolia ja murheita. Ei saa päätä nollattua, vaikka se olisi illan tarkoitus.
Ja oksennuskin tulee herkemmin mitä nuorena.
Vierailija kirjoitti:
-SETÄ
Joo tarjoo vaan koko ilta. Katotaan sitten sitä sun kassientyhjennystä loppuillasta, eli sä menet yksin kotiis runkkaamaan ja mä menen 4 vuotta itseäni nuoremman kultani kanssa harrastamaan villiä seksiä.
N27
Vierailija kirjoitti:
Kasvot, tissit, perse, persoonallisuus, siinä sulle paljon tärkeämpiä seikkoja kuin hiusten väri..
Kaikki löytyy samassa paketissa. Hiusten aito väri tuli vielä bonuksena. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-SETÄ
Joo tarjoo vaan koko ilta. Katotaan sitten sitä sun kassientyhjennystä loppuillasta, eli sä menet yksin kotiis runkkaamaan ja mä menen 4 vuotta itseäni nuoremman kultani kanssa harrastamaan villiä seksiä.
N27
Ei se noin mene. Ensin imut ja sitten vissyt.
-SETÄ
Vierailija kirjoitti:
Eli leuhka ja ylimielinen persoona. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli leuhka ja ylimielinen persoona. Ei jatkoon.
Eli viehättävä, avoin ja iloinen. Varmasti jatkoille. :DD
Sanos muuta. Miehet maksoi aina kaiken ja lähti silti yksin kotiin.
-n34