Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö myyjät osaa enää paketoida?!

Ärsyttää
10.11.2018 |

Tänään sain niin tyylittömän ja hirveän paketin Stockmannilla, että hohhoi. Voisi kuvitella, että edes tuolla osattaisiin paketoida, mutta ei.. Ja joo, voisinhan tehdä itsekin ja usein teenkin, mutta aina ei jaksa, jos on kiire tai ei ole varma, löytyykö kotoa tarvikkeita. Ja tuntuu tämä osaamattomuus olevan nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus :/ Vaikka tiedostankin olevani tarkka, niin ei tämä taito nyt sentään mitään ihmeitä vaadi.. Pliis, kouluttakaa ne myyjänne hoitamaan homma siististi ja rivakasti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassat ei myöskään osaa laskea vaihtorahoja takaisin. Lyädään käteen vain epämääräinen kasaa rahaa.

Vierailija
2/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yksikään työpaikka ole kouluttanut minua paketoimaan, kun olen liikkeeseen töihin mennyt. Eikä sitä kyllä ole työhakemuksessa oletettukaan, jos paketoida pitää niin sitten se tehdään niin hyvin kun osataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minä tehdä kauniita paketteja...mutta näen vaivaa vain rakkaitteni vuoksi.

Asiakkaat paketoikoot itse.

Vierailija
4/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa repiä stressiä siitä, millasen paketin asiakkaalle lykkään kouraan. Tähän aikaan vuodesta on niin kiire muutenkin, että paketoikoot kotonaan jos kiinnostaa miltä se paketti näyttää. Varmaan myyvät sulle ne paketointitarvikkeet kotiakin.

Vierailija
5/5 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä myyjän, joka alkaa käärimään ostosta lahjapaperiin, kun jonossa on kymmenkunta odottamassa vuoroa.

Paketointitaito on sama kuin muut taidot - taito kasvaa toistojen kautta. Niitä toistoja vain ei ole, kun paketointi on hoidettu muulla tavoin (lahja laitetaan lahjakassiin, on maksullisia ja vapaaehtoiseen maksuun perustuvia käärimispisteitä).

Nykyään myyjä ei todella kääri kaivinkoneita sillä aikaa muut jonossa tuskastuneena vaihtaa jalkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi