Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin jokeltaa työpaikkahaastattelussa :(

Vierailija
10.11.2018 |

Perjantaina oli pitkä haastattelu joka meni alkuun tosi hyvin. Sitten jotenkin herpaannuin ja unohdin missä olin. Kurkusta pääsi outoa ölähtelyä ja haastattelija pyysi toistamaan kun ei ymmärtänyt. Tajusin siinä silmälasinräpäyksessä, että pelini oli pelattu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saat vastauksen työpaikasta ap?

Vierailija
2/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi vähän samanlainen tapaus viikko sitten. Jännityksestä aloin hihittää kesken haastattelun ja tilanne lähti hallinnasta. Eipä oo firmasta kuulunut mitään yllyri pyllyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mua naurattaa ihan kauheasti.

Vierailija
4/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkahaastattelussa kysyttiin alkuun jotain todella helppoa ja yksinkertaista kuten mitä harrastat. Menin jotenkin ihan sekaisin ja lopulta vastasin puolen minuutin hiljaisuuden jälkeen että en osaa sanoa. Loput haastattelussa meni itku kurkussa ja se oli sitten sillä selvä.

Vierailija
5/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kuulostaa jotenkin niin tutulta. Ja se kysymys "kerro itsestäsi" nooooh minun nimi on se ja se ja mulla on lapsia joo kolme ööö. nih siinä se.

Aargh!! Mitä tohon kysymykseen pitää ees oikeesti vastata?

Vierailija
6/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella ap:n tilanteen.

"Joo katsotaanpas sitten näitä osaamisportfolioon liittyviä yksityiskohtia."

- OOUUUOOUUUUAAAAUUUO

"Anteeksi nyt en ymmärtänyt."

Vierailija
7/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos hakivat jotakuta vauvaksi ko. firmaan.

Vierailija
8/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama... en ole ihan järkevä työhaastattelutilanteessa. Minua neuvottiin, että voisin kirjoittaa muistioon odotettaviin kysymyksiin valmiita vastauksia mitä voin lukea. Se on ihan hyvää valmistautumista sekin, haastattelija näkee että ottaa vakavasti tilanteen ja on miettinyt aiheet etukäteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi