Lapsen kanssa jäähallissa - pitääkö aikuisellakin olla luistimet?
Ajattelin viedä 3-vuotiaan lapseni huomenna ensimmäistä kertaa jäähalliin harjoittelemaan luistelua. Täytyykö minullakin olla jäällä luistimet vai saanko opettaa lasta ihan vain kengät jalassa?
Kommentit (9)
No ei tietenkään tarvi. Laita liukuestekalossit jalkaan, että pysyt pystyssä opettaessasi.
Omatkin hokkarit löytyy kyllä kotoa, mutta vuosia viime luistelukerrasta on enemmän kuin kehtaan tunnustaa, joten epäilen että olen itse useammin nurin luistimilla kuin ilman niitä. :D
-ap
Viet vasta sitten kun on luonnonjäät ja myöhemmin luistelukouluun. Ei kolmevuotiaalla ole vielä kiirettä. Jäälle kuulemma ei saa mennä kengillä, voi tulla kiviä tms ylimäärästä. Ukko ei osannut kertoa saako mennä sisälenkkareissä tms, sitä en osaa sanoa.
Eli hokkarit jalkaan ja herran haltuun! Kiitos vastauksista, tiesin että asiaan löytyisi ratkaisu tätä kautta :)
Ja olen samaa mieltä siinä, ettei taidollisesti 3-vuotiaalla olisi vielä kiire opetella. Tämä 3-vuotias vaan on saanut jostain päähänsä että haluaa opetella luistelemaan ja on pyydellyt sitä nyt koko syksyn. Joten käydään ainakin kokeilemassa että miltä se jää tuntuu luistinten alla :)
-ap
Tsemppiä sitten, mukavaa, että lapsi on innostunut! :)
Vierailija kirjoitti:
Stanan porvari.
Tekeeks luistimet porvarin?
Jäälle ei saa menää kengät jalassa.