Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi lauantaina voisi bilettää

Vierailija
10.11.2018 |

Mies kun lähtee lapsen kanssa pelireissulle. Ei olisi aina niin tylsää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin?

Vierailija
2/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuun lopussa pitää tempaista kunnon lärvät. Tarkoituksena unohtaa edelliset 7 viikkoa eli orjuutuskurssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi, ehkä ei. Lapsivapaa silloin ja voisi mennä yhdelle keikalle kavereiden kanssa, mutta sohva tuntuu houkuttelevammalta.

Vierailija
4/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisi, ehkä ei. Lapsivapaa silloin ja voisi mennä yhdelle keikalle kavereiden kanssa, mutta sohva tuntuu houkuttelevammalta.

Mulla on koko päivä aikaa silloin enkä puhu mitään asiasta miehelle.

Vierailija
5/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhana (47) mielummin lojuu sohvalla kuin käy jollain keikalla. Mulla on vielä yyber pehmeä sohva jossa minäkin mahdun makaamaan. Mittaa mulla 180 cm.

Vierailija
6/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhana (47) mielummin lojuu sohvalla kuin käy jollain keikalla. Mulla on vielä yyber pehmeä sohva jossa minäkin mahdun makaamaan. Mittaa mulla 180 cm.

Mä olen 45v mutta inhoan kotona oloa. Mielelläni kävisin keikoilla jos mies ei kieltäisi. Ap

Vierailija
7/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45v mutta inhoan kotona oloa. Mielelläni kävisin keikoilla jos mies ei kieltäisi. Ap

Mun mielestä oma vika jos viihtyy mielummin keikalla kuin kotona. Sentään ymmärrät totella miestäsi että et ihan toivoton tapaus.

Vierailija
8/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "bilettämisellä", Ammattivalittaja?

Vierailija
9/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinin juontia ja baariin menoa. Tosin nyt lauantaina ajattelin juoda viiniä yksin kotona koska tuskin päivällä missään on ketää.

Vierailija
10/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinin juontia ja baariin menoa. Tosin nyt lauantaina ajattelin juoda viiniä yksin kotona koska tuskin päivällä missään on ketää.

Mitä hyötyä on juoda yksin? Menee yöunet pilalle, tulee turhia kaloreita, eikä yksin ole sen hauskempaa kuitenkaan.

Vierailija
11/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on juoda yksin? Menee yöunet pilalle, tulee turhia kaloreita, eikä yksin ole sen hauskempaa kuitenkaan.

Mä kyllä tykkään juoda yksin. Eipä mulla ole koskaan ollut kavereita kenen kanssa mennä mihinkään. On ihan kivaa juoda viiniä, kuunnella musiikkia yms vaikka olisi yksin.

Vierailija
12/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin juontia yksin kotona.

Onpahan tosi hauskat bileet sulla tiedossa.

Vierailija
13/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tylsä tyyppi jos ei viihdy yksin kotona.

Vierailija
14/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen minäkin "jo" 42 vee, mutta nyt tullut tällainen uusjaksaminen keikkojen suhteen. Mutta sohvaa ei voita mikään. :)

Vierailija
15/15 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tosi kivaa juoda yksin. Ei tarvi välittää muista ja nettikeskustelut on hauskempia kännissä. 

Viihdyn kyllä seurassakin mutta en tarvitse sitä mitenkään välttämättä. Tuo yöunien menetys on alkoholin paskimpia puolia. Siksi pyrin miedompien aineiden käyttöön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme