Haluaisiko joku ystävällinen kertoa minulle Tinderistä?
Olen mies enkä aio asentaa Tinderiä, mutta kiinnostaisi tietää muutamia faktoja siitä. Eli ovatko kaikki siellä omalla nimellä vai onko käytössä jotkut nimimerkit, miten swaippaus toimii ja mitä edes tarkoittaa, pystyykö siellä esim. stalkkaamaan jotain henkilöä? Tällaista kiinnostaisi tietää. Eli miten se koko homma siis toimii?
Kommentit (4)
Minäkään en tajua koko asiaa, facebookin jäsenkö oltava tuossa. Ja kaikki siellä laihoja? Koska sanotaan että laihojen ja pinnallisten ulkonäköä kattovien sivusto. Entä jos joku tuttu tunnistaa? Jos ehdotettu kumppani on vaikka naaputi? Toimiiko tuo muualla kuin Helsingissä ja muissa isoissa paikoissa maailmalla?
Vihaan niitä lemmikkikuvia. Varsinkin koirien kanssa, ei kiitos!
Jos olet ylipainoinen kissan omistaja niin älä vaivaudu.
Minä ainakin olen laittanut mahdollisimman vähän tietoa itsestäni huonojen kuvien lisäksi. Silti siellä on nytkin yli 700 tykkäystä. Koitan purkaa kuvajonoa aina kun on mahdollista. Se on vähän sellainen harrastus liikenevällä ajalla. Tykkään kundeista, joiden kuvissa ollaan merellä, rannalla tai luonnossa ylipäänsä. Myös tyypit lemmikkien ja muiden eläinaiheisten kuvien kanssa saa vastatykkäyksen.