Miksi mä sain huonon miehen?
On raskasta olla miehen kanssa joka tekee kaikki asiat väärin.
Kommentit (32)
Se sentään tekee jotain. Sä et tee muuta kun valitat. Taitaa miehellä olla raskaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähestynyt yliopistolla hyviä miehiä?
Miks mä sain huonon autistin yliopistolta? :D
Saa sen mihin tyytyy.
Tämä pätee kaikkeen elämässä.
Koska olet huono ja tykkäät huonosta.
Se lähetettiin sulle postipakettina pyytämättä ja yllättäen? Ilman palautusosoitetta?
No no. Veihän se sut Aruballe ihanalle paratiisilomalle. Ainakin se oli ihan oikein tehty.
Minä sain arpajaisista lohdutuspalkintona huonon naisen 80-luvulla. Erohan siitä tuli, mutta sitten ymmärsin valita mieleiseni. Nyt on hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
On raskasta olla miehen kanssa joka tekee kaikki asiat väärin.
Sanoo nainen, joka ei ole ikinä tehnyt mitään muuta kuin maannut kotona...
Tuttu tunne! Jokaikinen "keskustelu" päättyy riitelyyn. Jos missä tahansa tilanteessa olisi joku ulkopuolinen sanomassa kumpi meistä oikeassa ja kumpi ei, tuon ei tarvitsisi suuttua kaikesta ja elämä voisi olla ehkä jopa siedettävää. Mutta kun olen vain minä sanomassa, kaikki on silkkaa pskaa. Ja joo, olisi pitänyt erota jo aikoja sitten mut elämäntilanteet olleet sellaisia ettei oikein voi
Sinun huono valinta kertoo myös sinusta.
Kaikki me, jotka tunnemme tämän parin, mietimme kuumeisesti ihan päinvastaista.
Että miten ihmeessä se ahkera ja yritteliäs kunnon mies on voinut ottaa vaimokseen tuollaisen laiskamadon ikinarisijan.
Älä liiaksi surkuttele. Suuri osa saa huonon miehen. Eroista 80% naisten alulle laittamia.
Vierailija kirjoitti:
Että miten ihmeessä se ahkera ja yritteliäs kunnon mies on voinut ottaa vaimokseen tuollaisen laiskamadon ikinarisijan.
Just ihmeteltiin samaa. Se on taas täällä "katsomassa peliä", mutta ei sitä tunnu poikansa peli kiinnostavan ollenkaan. Nyprää kännyään happaman näköisenä.
No mutta Ammattivalittaja!
Positiivisuuskampanjasi katkesi taas kuin kanan lento. Eikö sinun pitänyt nyt olla tyytyväinen elämääsi ja onnellinen kivasta kaverisuhteesta miehesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ihmeteltiin samaa. Se on taas täällä "katsomassa peliä", mutta ei sitä tunnu poikansa peli kiinnostavan ollenkaan. Nyprää kännyään happaman näköisenä.
Tule juttelemaan.
Miksi et lähestynyt yliopistolla hyviä miehiä?