Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatko lemmikkiäsi?

Vierailija
10.11.2018 |

Meille tuli suorastaan riita miehen kanssa asiasta; voiko eläintä rakastaa?

Hänen mielestään ei, kiintyä kyllä. Olisi surullinen jos kissa tai varsinkin koira kuolisi, mutta ei kuulema hetkauttaisi pahemmin.

Minä taas rakastan kissaani ja koiraani. En tiedä mitä tekisin jos toinen tai kumpikin kuolisi. Ne on minulle perhettä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai rakastan. Minulle ne osa mun perhettä.

Vierailija
2/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sitoutumista ja huolenpitoa. Kyllä rakastan. Lisäksi kissani osoittaa hyvin paljon olevansa iloinen kun tulen paikalle ja olen lähellä. Jokainen voi sanoa sitä sitten ihan miksi vain.

Rakkautta on hyvin montaa lajia. On rakkautta lapsen ja vanhemman välillä, eroottista rakkautta, Ystävän rakkautta...

Vierailija
4/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen varmasti jonkin aikaa surullinen, kun joku monista lemmikeistäni saa taivalluksensa päätökseensä, mutta tuskinpa pystyn suremaan samalla tavalla kuin parhaan ystävän kuolemaa, joka jätti todellisen aukon elämään. Lemmikkien lyhyempi elämähän tulee tietenkin mietittyä jo niitä ottaessa, joten ei se samalla tavalla tule ikinä järkyttämään kuin rakkaan ihmisen poismeno.

Vierailija
6/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan koko sydämestäni, ja siitä ei pääse yli eikä ympäri. Jokaisen lemmikin kuoleman kohdalla on minulla ollut suruaika... En rakasta eläimiä samalla tavalla kuin vaikka miestäni tai lapsiamme, mutta rakastan kuitenkin, suunnattoman paljon! Olen huomannut että lapset ovat kissojemme kautta oppineet empatiaa, vastuuta, ymmärrystä ja kiintymystä. Ja pari vuotta sitten kuoleman käsittelyä.

Vierailija
7/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miestäsi oikein vaivaa??

Minusta tämä taas oli heti otsikon nähdessäni tosi omituinen kysymys. Miten lemmikkiään voisi olla rakastamatta?

Vierailija
8/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Tietenkin rakastan. Miehesi vaikuttaa kylmältä tai sitten hänellä on vain hyvin erilainen (ehkä vähän rajoittunut) käsitys rakkaudesta. Oma mies sanoo meidän koiralle melkein useammin kuin minulle "I love you" :D. Mies on tosin Englantilainen ja ehkä muutoinkin vähän avoimempi osoittamaan tunteita kuin suomalaiset. Mutta tunnen kyllä ihmisiä joille eläin on jopa läheisin, tärkein ja rakkain tyyppi elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi