Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi terapeuttihullun "kysy mitä vain" -ketju poistettiin?

Vierailija
09.11.2018 |

Kysynpähän vain. :/

Kerroin, että se ihastukseni siis EI ole terapeutti, enkä mä ole edes "hullu" (ei ole diagnoosia tai lääkitystäkään, ei myöskään mitään terapiasuhdetta minnekään). Myönnän joskus trollailleeni, mutta olen äärimmäisen tarkka siitä, ettei ketään asianosaista voisi millään tavalla tunnistaa kommenteistani ja siksi mun on ollut pakko hieman muuntaa useitakin yksityiskohtia anonymiteetin lisäämiseksi.

Joku kommentoi näin, ennen kuin se asiallinen ketju poistettiin:

"Luultavasti kyseinen "terapeutti" on psykiatrinen sairaanhoitaja johon ap:llä on ollut hoitosuhde."

Vastasin näin:

"Tämäkään ei pidä paikkaansa. Mulla ei ole hoitosuhdetta keneenkään tai mihinkään tahoon. Joskus pari kertaa olen käynyt samalla lääkärillä ihan somaattisten vaivojen vuoksi ja siinä kaikki. Tosin yhteen heistäkin ihastuin aivan hieman."

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainoa "terapia" on ollut tällä av-palstalla kirjoittelua. Eikö olekin ironista? Taustasyyt lemmenhuoliini ovat ne ongelmani ja niitä koetan työstää muillakin keinoin. Muutkin kommenttini ovat hieman värittyneitä, alitajuntani tauhkaa, josta en voi keskustella kenenkään kanssa oikeassa elämässä. Livenä olen äärimmäisen korrekti kaikkia kohtaan.

T. The original "terapeuttihullu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi