Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsit että mua säälittää noi kosintavideot jossa kositaan jossain yleisellä paikalla

juutuubivideoita
09.11.2018 |

jossa on paljon ihmisiä ja vieläpä mikrofoniavusteisesti kaikkien kuullen, (kauppakeskus, peliareena yms.) Niin ja se että saa vieläpä pakit. Ou nou!
Aika noloa kosia tuolla tavoin, varsinkin jos pari ei ole edes puhunut keskenään avioaikeistaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole pariskunnan yhteisesti sopimaa somehuomion kerjäämistä.

Vierailija
2/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks saa pakit. Mua säälittää ne ihmiset, jotka paineen alla vastaavat kyllä vaikka tekisi mieli huutaa ei. Se onkin sitten niin kiva kahden kesken tuoda totuus julki et ei vaiskaan, ei mennä naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on, että jos on puhuttu etukäteen, on koko julkinen kosinta vain huomiohakuista teatteria, kun se oikea kosinta on jo ollut se kahdenkeskinen keskustelu.

Ja jos ei ole puhuttu, asetetaan toinen noloon tilanteeseen, missä kieltäytyminen olisi vaikeaa.

Vierailija
4/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä on, että jos on puhuttu etukäteen, on koko julkinen kosinta vain huomiohakuista teatteria, kun se oikea kosinta on jo ollut se kahdenkeskinen keskustelu.

Ja jos ei ole puhuttu, asetetaan toinen noloon tilanteeseen, missä kieltäytyminen olisi vaikeaa.

Tarkoitin tuolla etukäteen juttelulla vaan sitä, että joskus olisi ajankohtaista mennä naimisiin. En nyt ihan noin sitä tarkoittanut. Tulisi siis sille toiselle oikeasti yllätyksenä tuo kosinta.

Vierailija
5/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan järkyttäviä. Sekin lentokenttäkosinta, jossa mies lauloi epävireisesti jotain rakkausbiisiä, nainen nieleskeli kyyneliä liikuttuneena (vai liekö esitti) ja vieraat ihmiset kuvasivat tapahtumaa kännykällä. Minulle tuollainen tilanne olisi kuin pahimmasta painajaisesta! Jo se hirveä laulaminen saisi aikaan sen, että jättäisin moisen tyypin tykkänään. Puhumattakaan nolon shown järjestämisestä.