Pelkään ex poikaystävääni
Eli olin ex poikaystäväni kanssa pitkässa parisuhteessa ja olemme molemmat 23 vuotiaita. Suhteemme oli kuitenkin käynyt tylsäksi, ja tapasin kiinnostavan miehen. Tapailimme ja panimme muutaman viikon salaa (tiedän tein väärin) kunnes kerroin asiasta poikaystävälleni, että haluan erota ja olen tavannut uuden miehen. Heti ilmoitukseni jälkeen hän alkoi paiskomaan yhteisiä tavaroitamme, ja alkoi haukkumaan huoraksi. Tämän jälkeen hän vielä alkoi ravistelemaan minua, ja huusi monta kertaa huora. Pakenin itkien vessaan, ja hän alkoi potkimaan ovea, ja huutamaan huora avaa ovi. Soitin itkien uudelle miehelleni, joka asuu lähellä että tulee auttamaan minua. Hän tuli asunnolle, ja saman tien poikaystäväni (eli nykyinen exäni) hyökkäsi hänen kimppuunsa. Poikaystäväni isompikokoisena kuitenkin sai tämän uudem mieheni maahan, ja alkoi pimeän raivon vallassa hakkaamaan ja kuristamaan tätä. Naapurit onneksi kuuli mekkalan, ja sain avattua heille oven. Nämä naapurit ja mieheni sai pidettyä exääni aloillaan poliisin tuloon asti. Vielä kuin poliisit veivät häntä pois, huusi hän että tappaa uuden mieheni. Voiko hän joutua teoistaan linnaan, ja voinko saada lähestymiskiellon? Pelkään, että hän ei jätä meitä rauhaan. Yllätyin hänen reagtiostaan, sillä ei ole ikinä aiemmin ollut väkivaltainen.
Kommentit (19)
Kukaan ei ole noin täydellinen typerys, että erotessa kertoo jo löytäneensä uuden. Mikäli siis haluaa erota siististi. 0/5
Pettäminen on kuvottavaa, mutta ei oikeuta väkivaltaan.
Kerää tavarasi ja muuta pois.
Älä petä seuraavaa miestä, koska pettäminen on kuvottavaa.
Minkä syytteen exäni voi saada, ja onko lähestymieskielto miten todennäköinen? Ei ole kuitenkaan minun henkeäni uhannut, vaan mieheni. Miestäni pelottaa tällä hetkellä, että exäni hyökkää hänen kimppuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä syytteen exäni voi saada, ja onko lähestymieskielto miten todennäköinen? Ei ole kuitenkaan minun henkeäni uhannut, vaan mieheni. Miestäni pelottaa tällä hetkellä, että exäni hyökkää hänen kimppuunsa.
Kylläpä on jänis housu, jos pelkää exääsi... Se saattoi suutuspäissää sanoo tolleen mut tuskin se teille mitään tee...
Voitte olla jänösen kaa ihan rauhassa..
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole noin täydellinen typerys, että erotessa kertoo jo löytäneensä uuden. Mikäli siis haluaa erota siististi. 0/5
Harva (onneksi) myöskään on niin ääliö, että saa sen takia raivohulluuskohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Dildohullu?
Tai korsettihullu?
Syystäkin pelkäät prkl, kato nyt mitä sait aikaan ja entinen on tietenkin nyt sit hullu omasta pyynnöstään? Oli vähän tylsä kausi niin aattelin panna muita.
Soita Naisten linjalle ja kysy neuvoja. Googlaa se Naisten linja. Voi myös chatata niille.
1/5 Kuka ei tiedä millaisen tuomion voi saada tapon yrityksestä?
Pelkäät siis exmiestäsi, koska hän kuulostaa mieheltä mun korvaan. Mieheltä joka tietää oman tontin ja reviirin. Kannattaa kattoa vähän ketä pettää. Väärän miehen kanssa voi käydä hassusti.
Hehe, vai vielä uusi mies paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, vai vielä uusi mies paikalle.
:DD Tosimies taatana oikein. sankari karautti ratsullaan pelastamaan väärän naisen oikean miehen kynsistä ja sai pataan. Mitä tästä taas ei opittu? Älä vttu pane toisten ihmisiä ja sekaannu muiden parisuhteisiin. Ensin suhde katki sitten uus ei liene kovin vaikeeta.
Joopatijoo, että oikein kunnolla lämmitetään petettyä miestä soittamalla pettäjäkumppani avuksi paikalle..
Jos nyt oikeasti olisi tuollainen tilanne, niin kyllähän tuolla tavalla saisi ärsytettyä rauhallisemmankin kaverin hyökkäämään.
Toisaalta, kyllä tollasessa tilanteessa kuka tahansa suuttuisi ja menettäisi kontrollin...
Ja soitit nykyiselle miehellesi, niin se lisäsi vaa exälläsi hermostuneisuutta eli ihan oma syy, kun provosoit toista lisää...
Hyvin hoidit homman kotiin!
Mun REAGTIONI tähän uuteeM provoon on alapeukku.
Tee rikosilmoitus ja ole erossa tuosta ex miehestä, pyydä poliisilta virka-apua että voit hakea tavarasi pois hänen luotaan. Turvakoti voi auttaa jos muuta paikkaa ei ole mihin mennä.