Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nyppii kulmakarvat viiruiksi?

Vierailija
09.11.2018 |

Mikä juttu siinä on, että kulmat eivät saa olla runsaat ja vahvat? Minusta pienet kulmakarvat tekevät aneemisen näköiseksi, jotenkin pää näyttää läskiltä ja pullahtaneelta verrattuna siihen, että olisi vahvat kulmat.
Moni sanoo, että "yök. Karvat rehottaa. " Samaa valitetaan alapäästä ja jotenkin verrataan, että ei ole naisellista, joten on miehekästä jos on vahvat kulmat ja alapäässä karvoitus. Mielestäni naisilla on AIVAN yhtälailla karvaa kulmakarvoina ja alapäässä kuin miehelläkin, ei ole sukupuolikysymys.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tosiaan pilasi kulmansa ysärillä. Nyt nuo viivakulmakarvat antaa armottoman keski-ikäisen leiman, koska ei niitä oikein ole kuin yli nelikymppisillä.

Vierailija
22/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kasvaa takaisin kulmakarvat vaikka nypisikin niitä ei niistä saa viiruja kuin hetkellisesti!! Todennäköisesti en joilla on nyt viirut ei niitä kulmakarvoja olisi muutenkaan (iän myötä kadonneet), heillä on varmaan huonosti kasvavat ripsetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille jymähtää päälle se nuoruuden meikkimuoti, siksi noita näkee edelleen mm. 70-luvulla syntyneillä. Vähän sama kuin monilla mummoilla on lyhyet permanenttitukat, se kun oli muotia heidän ollessaan parikymppisiä.

Vierailija
24/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on jäänyt ysärille vapaaehtoisesti ja osa kantaa kehossaan haluamattaan vieläkin ysäritragedian (viivakulmakarvamuoti) jälkiä, sillä vahingoittuneet karvatupet ei salli enää paksujen kulmakarvojen kasvattamista. Sisareni on yksi jälkimmäisistä, mikä on suuri harmi, sillä lapsuudenkuvien perusteella hänellä olisi nykymuodin mukaan upeat kulmakarvat jos ei olisi tuhonnut niitä teininä.

Ne viivat on viimeistään kesällä muotia ja sitten te taas nypitte kilpaa kulmia.

Ysärilläkin osa meistä oli fiksuja eikä nyppinyt vaan ajettiin ylimääräiset karvat pois ja muotoiltiin kynällä.

Vierailija
25/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kasvaa takaisin kulmakarvat vaikka nypisikin niitä ei niistä saa viiruja kuin hetkellisesti!! Todennäköisesti en joilla on nyt viirut ei niitä kulmakarvoja olisi muutenkaan (iän myötä kadonneet), heillä on varmaan huonosti kasvavat ripsetkin.

Kyllä se karvatuppi myös vaurioituu jos vuosia, jopa vuosikymmenä säännöllisesti nyppii. Näen tuon omassa kaveripiirissäni, monella oli tuuheat kulmakarvat lapsena/teininä, mutta ysärillä nyppimisen aloittaneet eivät saa enää sellaisia kasvatettua. Muilla on samanlaiset kuin ennenkin.

Vierailija
26/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim mulla ei kasva ne enaa:Dsiks nayttaa,viiruilta.mut jos ma piirran ne nii en tee viiruja xD

Vierailija
27/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkäisin tummista paksuista kulmakarvoista. Harmi vaan että minulla ne ovat hentoiset ja vaaleat. En ole nyppinyt kulmakarvoja varmaan 15 vuoteen, mutta eivät ne siitä mitenkään tummene ja paksune. Näillä kulmilla on pärjättävä.

Vierailija
28/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se karvatuppi myös vaurioituu jos vuosia, jopa vuosikymmenä säännöllisesti nyppii. Näen tuon omassa kaveripiirissäni, monella oli tuuheat kulmakarvat lapsena/teininä, mutta ysärillä nyppimisen aloittaneet eivät saa enää sellaisia kasvatettua. Muilla on samanlaiset kuin ennenkin.

Voi olla että he nyppivät niitä vieläkin? Ja iän myötä kulmakarvat menevätkin erikorkeudelle kun lihakset veltostuu, joutuu mahdollisesti niitä nyppimällä saamaan ns. samalle tasolle. Kauhistuttaa ne jotka on nuorena "tatuoineet"  voimakkaat kulmat että miten niiden kulmien vanhemmiten kun iho veltostuttaa kulmakarvat eri tasolle. Toki ne tautuoinnit haalistuu mutta tuskin niin paljon ja sit näyttää todellakin eriparikulmille, tuota ei tule ajatelleeksi nuorena, eikä silloin tiedä miten oma iho veltostuu.

Vierailija
29/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan tummat ja paksut kulmakarvat enkä koskaan ole nyppinyt niitä. Enkä aio.

Vierailija
30/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan tummat ja paksut kulmakarvat enkä koskaan ole nyppinyt niitä. Enkä aio.

Minullakin on, vaan olen nyppinyt niitä ysäriltä tähän päivään asti. Tummat ja paksut kulmat yhdistetynä raskaisiin luomiin saa näyttämään aika julmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän