Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nyppii kulmakarvat viiruiksi?

Vierailija
09.11.2018 |

Mikä juttu siinä on, että kulmat eivät saa olla runsaat ja vahvat? Minusta pienet kulmakarvat tekevät aneemisen näköiseksi, jotenkin pää näyttää läskiltä ja pullahtaneelta verrattuna siihen, että olisi vahvat kulmat.
Moni sanoo, että "yök. Karvat rehottaa. " Samaa valitetaan alapäästä ja jotenkin verrataan, että ei ole naisellista, joten on miehekästä jos on vahvat kulmat ja alapäässä karvoitus. Mielestäni naisilla on AIVAN yhtälailla karvaa kulmakarvoina ja alapäässä kuin miehelläkin, ei ole sukupuolikysymys.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö eikös nuo viivakulmakarvat ole ihan ysäriä ja 2000-luvun alkuvuosia? Nykyään pitää olla paksummat ja "maalatut" kulmat.

Vierailija
2/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän ajastasi jäljessä? Milloin olet käynyt viimeksi ns. ihmisten ilmoilla?

Naisten kulmakarvat ovat jo vuosia olleet tosipaksuja. Nyt sekin muoti on kyllä jo hiipumaan päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kulmakarvoja kannata nyppiä, vaan antaa olla luonnonmukaisena, kuin Luoja on ne luonut.

Ovat tosi kätevät, antavat ilmettä ja estää pahinta kyönää ja hikeä valumasta silmiin.

Vierailija
4/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viirutkin on silti paremmat kuin ne karvamadot mitkä on nyt muotia.

Vierailija
5/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällähän tuo on muodissa aina. Siitä tunnistaa vanhemman venäläisnaisen, (viiruista).

Vierailija
6/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ysärin uhri. Silloin oli ohuet kulmakarvat kaikilla. Mulle kävi niin onnettomasti ettei ne kaikki kasvaneet enää takaisin tolkuttoman nyppimisen jälkeen. Ei ne ihan ysärit ole nykyään mutta kaukana tuuheista. :(

Vierailija
7/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo on se prostitoitumuoti joka ikävä kyllä oli muodissa jo aikaa sitten, toivattavasti ei palaa enää.

Vierailija
8/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on jäänyt ysärille vapaaehtoisesti ja osa kantaa kehossaan haluamattaan vieläkin ysäritragedian (viivakulmakarvamuoti) jälkiä, sillä vahingoittuneet karvatupet ei salli enää paksujen kulmakarvojen kasvattamista. Sisareni on yksi jälkimmäisistä, mikä on suuri harmi, sillä lapsuudenkuvien perusteella hänellä olisi nykymuodin mukaan upeat kulmakarvat jos ei olisi tuhonnut niitä teininä.

Vierailija
9/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mutta mulla ei kasva kuin viirut. Kulmat on luonnostaan luokkaa kolme karvaa ristissä, ei niistä riitä nypittäväksi asti.

Vierailija
10/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi teitä arvostelevia TÄYDELLISIÄ, jonka joka osa on kehossanne on feikkiä.

Tehän te tiedätte, täydelliset feikkipellet.

Vierailija
11/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut kulmakarvat on kauheinta teennäisyyttä. Horror.

Vierailija
12/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kulmat onneksi vahingoittuneet pysyvasti nyppimisesta, mutta ei ne kovin vahvat luonnostaankaan ole, vaikka geeneiltani olen etelamaalainen. Alapaassa sitten taas on karvaa vain tosi pienella alueella (siis ei kertakaikkiaan nayta olevan karvatuppia isolla alueella) ja aina jankutetaan etta anna vaan olla luonnollisena...

Huoh, annetaan kaikkien kukkien kukkia ja karvojen kasvaa tai olla kasvamatta.

Vierailija
13/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on muodissa instakulmat. Ne on isot, maalatut ja paksut

Vierailija
14/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppiikö?? Tuo oli muotia joskus 90-luvulla kun olin nuori. Eihän noita viirukulmia enää juurikaan näy (toki aina yksittäisillä ihmisillä voi olla mitä vaan) vaan päinvastoin ne on yleensä paksut ja vahvat. 

Vierailija
15/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurimmalla osalla naisista on kulmat nypitty ja kynällä tai pensselillä vedetty pitkin naamaa.

Vierailija
16/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/30 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu siinä on, että kulmat eivät saa olla runsaat ja vahvat? Minusta pienet kulmakarvat tekevät aneemisen näköiseksi, jotenkin pää näyttää läskiltä ja pullahtaneelta verrattuna siihen, että olisi vahvat kulmat.

Moni sanoo, että "yök. Karvat rehottaa. " Samaa valitetaan alapäästä ja jotenkin verrataan, että ei ole naisellista, joten on miehekästä jos on vahvat kulmat ja alapäässä karvoitus. Mielestäni naisilla on AIVAN yhtälailla karvaa kulmakarvoina ja alapäässä kuin miehelläkin, ei ole sukupuolikysymys.

Vuosi 1994 soitti, haluaa valituksenaiheensa takaisin.

Tämä trollausyritys ei pääse edes nollaan asteikolla 0/5. Ensi kerralla sitten vähän ajankohtaisempi älähdys, jookos? 👍🏻

Vierailija
18/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyppiikö?? Tuo oli muotia joskus 90-luvulla kun olin nuori. Eihän noita viirukulmia enää juurikaan näy (toki aina yksittäisillä ihmisillä voi olla mitä vaan) vaan päinvastoin ne on yleensä paksut ja vahvat. 

Pohjoismaalaisilla ei kovin tuuheat ole varsinkaan jos on yhtään nypitty teininä. Tumma italiattaret näyttävät paljon hoikemmilta ja viriileimmiltä tuuheina kulmineen ja alapääkarvoineen :)

T. Make

Vierailija
19/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saa ne viirutkin "tuunattua" kulmatuotteilla, jos haluaa paksummiksi. Monilla nuorillakin on iholle vedetty kulmavärit, harvalla on luonnostaan karvamadot. Ja oikeastaan aika törkeälle näyttää sekin jos väriä on paljon 1/2-1 cm iholla koko kulmakarvan pituudella. 

Vierailija
20/30 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://4.bp.blogspot.com/-hh4ihZMS6rQ/UHXxKQW1F_I/AAAAAAAACGo/jgVhWaqzd…

Tuommoiset ne pitää olla! 😍

Huulipunakin unohtunut, rajaukset vaan on vetdetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi