Poikaystävän naismaisuus huvittaa :D
Näkö on jo niin huono, että ilman vahvuuksia ei pärjää. Sitten silmälaseja valitessa miitkään pokat ei kelvanneet vaikka mielestäni näytti hyvältä ja fiksulta oikeastaan useimpien optikon ehdottamien mallien kanssa. Nyt sitten sählää piilareitten kanssa(silmätulehdusta odotellesa), koska ei halua näyttää "nössöltä" :D . Miten voi lähes 30v mies olla niin epävarma.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Missä se naismaisuus näkyy?
Kun on ulkonäkö niin tärkeä, ettei viitsi lasit päässä kulkea. Nykyään yli puolella ihmisistä on jo lasit, kukaan ei silmälasipäistä miestä pidä minään nynnynä.
Särähti kyllä tuo, että tuollainen olisi naismaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sukupuoli on perinteisesti ollut tarkempi ulkonäöstään?
Oletko sinä naisena naismainen vai pidätkö kättä housuissa ja haistelet käsiäsi, niin kuin meidän mamma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen käytös ole enemmänkin turhamaisuutta tai jopa typeryyttä? Siis molemmilla sukupuolilla.
Jos PS pa py, niin vaihtoon. Taidat olla bi?
No siis, ymmärrän täysin. Lasit ei sovi kellekään. Eikä piilareissa ole mitään vikaa. En kyllä tykkäis omalla miehellä, ja ainakin mun ulkonäköä lasit syö tosi pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen käytös ole enemmänkin turhamaisuutta tai jopa typeryyttä? Siis molemmilla sukupuolilla.
Niin minustakin. Ja jostain näkökulmasta katsottuna ap:n poikaystävän käytös on jopa perinteisen miehistä - monet miehethän eivät suostu lääkäriin millään, koska itse pitää pärjätä. Sairastaminen on heikkoutta, huononäköisyys on heikkoutta.
Vierailija kirjoitti:
No siis, ymmärrän täysin. Lasit ei sovi kellekään. Eikä piilareissa ole mitään vikaa. En kyllä tykkäis omalla miehellä, ja ainakin mun ulkonäköä lasit syö tosi pahasti.
Kuten sanoin hänelle lasit sopi oikein hyvin, ehkä jopa "miehisti" hänen kasvonpiirteitään hieman ei ainakaan rumentanut millään lailla.
Py vaihtoon!