Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÄVETTÄÄ! Vastasin vahingossa, kun toista henkilöä kutsuttiin!

Vierailija
09.11.2018 |

Ja tämä toinen henkilö ei edes ole mikään hyvä tuttava. En nyt avaa tilannetta kovin tarkkaan, koittakaa saada selvää. Olin vähän ajatuksissani, ja huoneeseen tuli eräs henkilö ja lausui tämän toisen henkilön nimen. Minä vastasin tähän, että minä olen, terve vaan! Hän antoi minulle sitten paperit, jotka kuuluvat tälle toiselle. Henkilö lähti pois ja minä vein nämä paperit tälle henkilölle jolle ne kuuuluivat. Ja hän katsoi minua niin että varmasti luulee hulluksi! En kehdannut sanoa mitään tilanteesta, vaikka se olisi ehkä sillä parhaiten purkautunut. Meidän nimissämme on siis vokaalit samoissa kohdissa, esim. Lola - Mona ja nämä vokaalit kajahtivat niin kuuluvasti että reagoin vain niihin. Varmasti kaikki muut kuulivat nimen niin selvästi, että eivät osaa ajatella tätä mahdollisuutta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin vinkuvaa keuhkotauti naurua tälle kuuroudelle.

Vierailija
4/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tästä alotuksesta tuli hyvälle tuulelle. :D Ei ne sua hulluna pidä, ja muista että muutkin mokaa!

Vierailija
5/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko myös olevasi tk-lääkäri

Vierailija
6/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mulle sattui kerran töissä samankaltainen juttu ja kyllä me sille naurettiin.

Työhuoneen puhelin soi ja vastasin pokkana läsnäolevan työtoverin nimellä. Kaiken kukkuraksi soittaja oli tuon työtoverin aviomies🤣

Tämä tapahtui ennen kännykkäaikaa, mutta naurattaa sikana vieläkin😃😄😅😆

Vierailija
7/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olen joskus lukenut että koirat reagoi nimiin tuolla tavalla (ja siksi saman perheen koirilla pitäisi olla eri vokaalit nimissä). No, tämän seurauksena näin tässä tarinassa sinun paikalla sellaisen yli-innokkaan koiran istumassa työpöydän ääressä kuin ihmiset ja sieppaamassa ne paperit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi