Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hematooma istukassa!

09.05.2006 |

Hei, Löytyykö ketään, jolla olisi ollut/tullut hematooma istukkaan ja silti loppu raskaus olisi mennyt kunnialla loppuun asti?

Itselläni todettiin verenpurkauma istukan reunassa. (Tämä johtuu iskusta jonka sain vatsaani). Nyt huoli on valtava, eikä itse voi oikein muuta kuin odotella tilanten etenemistä ja lepäillä. Eli nähtäväksi jää kuinka käy. Raskaus on nyt siis puolessa välissä.

-HariboNalle-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan todettiin hematooma istukassa Vauvan olessa 23 viikoinen eli rv:llä 25. Olin silloin ollut jo vuodelevossa ennenaikaisten suppareiden takia. Minulla hematooma oli ilmeisesti vauvan aiheuttama. Vauva oli siinä vaiheessa erittäin vilkas ja potki istukkaa kovilla potkuilla. Nyt minulla on menossa RV.37 ja kaikki on toistaiseksi hyvin. Ensin minulle annettiin armonaikaa rv 30 ja sitten kun mentiin hujahtaen yli niin anettiin maksimissaan aikaa rv:lla 34 ja nyt ollaan jo menty senkin yli mukavasti. Nyt sitten nähtäväksi jää,että kuinka kauan vauva pysyy sisällä. Minulla olisi tosiaan toi synnytys ollut yliopistollisessa sairaalassa jos se olisi syntynyt ennemmin kuin rv:28 tai ollut paljon alle 900g. Mutta sen jälkeen voin ihan hyvin synnyttää keksussairaalassa. Lääkärit ovat ihmeissään kun olenkin päässyt kaikista ongelmista huolimatta näinkin pitkälle.

Nyt sinun kannattaa vain maata ja jättää kaikki nostelut pois. Mä en ole koko raskauden aikana saanut:siivota,lenkkeillä,jumpata,nostella tai harrastaa seksiä. Nyt kun ollaan turvallisilla viikoilla olen saanut luvan liikkua ja elää normaalisti.

Istukan hematooma kuivui minulla niin,että ei vuotanut enää verta noin viikossa.

Nyt vain lepäile,niin kyllä kaikki kääntyy vielä parempaan päin :)

Lilli81 rv37

Vierailija
2/4 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olipas lohdullista kuulla, että tilanne voi edetä noinkin. Mulla on myös 23 viikko ja parin päivän päästä pääsen kontrolliultraan. Nyt tietysti hirvittää ja tuntuu aika toivottomalta, mutta toivossa on hyvä elää. Täytyy vaan uskoa, että mullakin hematooma kuivaa, eikä vuoto enää jatku. Muistatko muuten minkä kokoinen se sinun hematooma oli? Itselläni se on noin 6cm pitkä ja 1,5cm paksu.

-HariboNalle-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2cm paksu ja muistaakseni 4 cm pitkä jonka vieressä oli sitten vähän pienempi hemtooma,mitä ei mitattu.

Kyllä kaikki menee hyvin usko pois!

Pidän sinulle peukkuja!

Lilli81 36+5

P.S mulla on ollut kaikki mahdolliset vaivat tässä raskaudessa, eivät meinnaa uskoa,että olen näinkin hyvin pärjännyt. Että kyllä lääkäritkin ovat joskus värässä,onneksi ;)

Vierailija
4/4 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tämä raskaus ollut todella vaikea ja täynnä jos jonkinlaista vaivaa. Eli tää nyt on kai luonnollinen jatkumo niille :) Heh,ei kyllä just nyt naurattais, mutta pitänee viljellä vähän mustaa huumoriakin, että mieli pysyy positiivisena ja jaksaa uskoa kaiken menevän hyvin.

Ultraa odotellessa,

-HariboNalle-