Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa vanhempieni mukaan tavata x henkilöä

Vierailija
09.11.2018 |

Elikkä siis itse olen tasan parin kk päästä 18, ja vanhempani "kieltävät" minua näkemästä poikaystävääni(18) jonka kanssa olemme seurustelleet jo 1,5v. Vanhempani ovat lainanneet jonkin verran rahaa hänelle, ja velkojen maksu viivästynyt (totuutta he eivät tiedä että py:llä ei niin hyvä rahatilanne). Nyt isäni ilmoitti että en häntä saisi nähdä ennenkuin velat olisi maksettu. Olemme periaatteessa "asuneet" tämän vuoden yhdessä, alkuvuodesta hän oli meidän luona ja nykyään asuu ihan omillansa. Onko heillä todella oikeutta kieltää minua näkemästä omaa poikaystävääni🙈 miten te toimisitte tilanteessa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis, että on ihan viimenen vaihtoehto lainata ty:n vanhemmilta rahaa. Kuinkahan paljon py on velkaa kavereilleen ja omille vanhemmilleen?

Niin, hän kuitenkin on jo osa perhettä, vanhempani ihan itse ovat sitä lainaamista ehdottaneet, ei poikaystäväni. Kavereillensa ei ole velkaa ja mitä vanhempiinsa tulee niin enemmän he taitavat velkaa hänelle olla.

Valot päälle nyt!

Oletko siis itse sitä mieltä, että on Ok, ettei hän maksa velkaansa vanhemmillesi, EIKÄ keskustele asiasta ja sovi myöhemmästä maksusta?

Oletko siis oikeasti sitä mieltä, että vika tässä on vanhemmissasi???

En, mutta poikaystävä kokoajan koittaa hoitaa asiaa eteenpäin ja yksi tuttumme olisi halukas lainaamaan hänelle (sovittu pitkästä maksuajasta) jotta vanhempani saavat rahansa. Hän saisi su tai ma rahat enkä edes sitä ennen saisi vanhempieni mukaan häntä nähdä, mikä mielestäni hieman kohtuutonta.

Ja siitä se pikavippikierre lähtee...

AP, PNn tulisi nyt selvittää asia vanhempiesi kanssa (ilman sinua välikätenä) - jos he ovat olleet hyväuskoisia ja hyväsydämisiä, he ansaitsevat sen, että PY yrittää selvittää asian heidän kanssaan ja he voivat ehkä myös ohjata PYtä järkevään toimintamalliin (mikä kovin harvoin on se, että ottaa lisää lainaa pidemmällä maksuajalla...)

Minkälaisista summista on kyse, ja mihin raha oikein meni? Jonkun vanhan velan maksuun vai?

Ps. Sä selviät kyllä viikonlopun yli näkemättä PYtä. Sä joudut nyt valitsemaan puolesi, joko että sunkin mielestä pyn tulee hoitaa kiltisti velkansa pois TAI että vanhempasi ovat kohtuuttomia kun edellyttävät sitä vaikka ”PYllä on niiiin vaikeeta”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi