Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin viesti jonka olet lähettänyt väärälle henkilölle?

Vierailija
09.11.2018 |

Kertokaas millaisia munauksia on käynyt viestien kanssa :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei oo mun moka, mutta mun ex-mies lähetti vahingossa mulle viestin jonka piti mennä hänen rakastajattarelleen.. niinpä selvis ja loppui sekin juttu. Tajusin heti sisällöstä ettei oo mulle tarkotettu viesti. Siinä kun haukuttiin mua.. 😂😂

Vierailija
2/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vahingossa pomolle "Rakastan sinua!".  Piti mennä miesystävälleni, joka on kännykän yhteystiedoissa aakkosjärjestyksessä seuraava. Aikaa on kulunut jo pari vuotta, mutta pomo vitsailee siitä edelleenkin. Ei siinä mitään, vitsailee ihan positiivisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekoilla treffeillä yhden miehen kanssa. Oltiin hänen kämpillään, lipitettiin viiniä ja katsottiin töllöä. Mulla oli tylsää ja kerroin siitä kaverille tekstiviestitse (elettiin 90-lukua ja tekstarit oli kovasti käytössä). Paitsi ettei se viesti tietenkään mennyt kaverille vaan sille miehelle, jonka kanssa istuttiin vierekkäin sohvalla. Arvasin heti, mitä oli tullut tehtyä. Mies katsoi mua surullisena ja sanoi: "Kyllä tää tästä piristyy, usko pois." Hävetti.

Vierailija
4/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ekoilla treffeillä yhden miehen kanssa. Oltiin hänen kämpillään, lipitettiin viiniä ja katsottiin töllöä. Mulla oli tylsää ja kerroin siitä kaverille tekstiviestitse (elettiin 90-lukua ja tekstarit oli kovasti käytössä). Paitsi ettei se viesti tietenkään mennyt kaverille vaan sille miehelle, jonka kanssa istuttiin vierekkäin sohvalla. Arvasin heti, mitä oli tullut tehtyä. Mies katsoi mua surullisena ja sanoi: "Kyllä tää tästä piristyy, usko pois." Hävetti.

Voii, mies-parka :(

Vierailija
5/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vahingossa avomiehelle viestin, joka piti mennä säädölle. Onneksi ei ollut mitään pervoa, mutta vähän sain selitellä kuitenkin. Läpi meni!

Vierailija
6/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt tää legendaarinen (kuulemma) että olin kirjoittamassa viestiä miespuoliselle ystävälleni "Moi, se homma meneekin nyt niin, että ehdin naida vasta ensi viikolla, onko ok?

Ennakoiva tekstinsyöttö ja naida piti  olla nähdä...

Vierailija
7/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan screenshot kyseisen puolitutun henkilön kanssa juuri käydystä keskustelusta.

Vierailija
8/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini laittoi vahingossa vuokralaiselleen kun piti lähettää minulle: Hip hei, tulossa kohta!

Vierailija
9/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vahingossa terapeutille kutsun kahville juttelemaan niitä näitä.

Vastaus oli kohtelias: "kiitos ystävällisestä kutsusta, mutta pidän periaatteena etten tapaa asiakkaita vapaa.ajalla. Voimme kuitenkin puhua ehdottamistasi asioista seuraavalla käynnilläsi."

Vieläkin korvat kuumenee.

Vierailija
10/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini laittoi vahingossa vuokralaiselleen kun piti lähettää minulle: Hip hei, tulossa kohta!

😂😂😂

Mitäs vuokralainen?

Vierailija
11/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piristyikö?

Vierailija
12/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Mitäs vuokralainen?

(Tuo 11 ei ollut oikealta vastaajalta).

Kyseinen nuori mies otti huumorilla, oli naureskellut ja tajunnut, ettei ollut hänelle.

Vierailija
13/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi rakas."

Viestin piti mennä poikaystävälle. Yksi numero meni väärin.

Pian soi kännykkä, mies soittaa ja pyytää minua selittämään erehdyksen sairaan mustasukkaiselle naiselleen

Vierailija
14/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa mökillä ja meille oli tulossa nuohooja ja viestittelin hänelle ajo-ohjeita. Mieheni oli tulossa myös myöhemmin.

Laitoin miehelleni viestin, että, kun Lissu on lähtenyt, niin päästään tositoimiin😙, mutta viesti menikin nuohoojalle😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan