Halvin korvike Turussa?
Eli mikä on halvin löytämäsi äidinmaidonkorvike Turussa? Mikä merkki ja missä myydään? Ja kyselen nimenomaan tetrojen, en jauheiden perään.
Kiittäen Br1t
Kommentit (5)
Meillä käytetään Tuttelia ja viime syksyn tosi järkevän uuden Elintarvikeviraston ohjeistuksen ( tai olisiko asetus tms) mukaan kaupat eivät saa myydä äidinmaidonkorvikkeita alle tukkuhintojen ja niinpä korvikkeiden hinnat sitten nousivat jopa yli 10 senttiä. On se vaan kumma, että olutta saa antaa vaikka ilmaiseksi mutta äidinmaidonkorviketta ei.
Tuttelin hinta on lähestulkoon joka suuremmassa kaupassa 38 senttiä mutta Stockmannilta olen löytänyt tähän asti Turun halvimman hinnan eli 36 senttiä/tetra. Mielestäni Tutteli on joka paikassa halvin.
Juuri kaupasta tulleena ( ja tosi vihaisena) voin todeta, etä tavallisen Tuttelin valmistus on lopetettu ja tilalle ovat tulleet 0-6 kk ja 6-12 kk valmisteet ja hinta tietysti sen mukainen eli Citymarketissa 44 senttiä purkki ja samalla kaikkein kalleinta. Niin sitä vaan rahastetaan, en jaksa nimittäin uskoa, että niissä uusissa Tutteleissa on mitään niin ihmeellistä, että niistä kannattaisi maksaa 6 senttiä enemmän kuin vanhoista.
Pirkka vastike näytti olevan kaikkein halvinta Länsikeskuksen Citymarketissa ja oli 34 senttiä.
Vantaalla Jumbon Prismassa on NAN 29snt purkki... Tutteli taitaa olla jotain 33snt luokkaa. En ole varma kun meillä käytössä tuo NAN.
Meseä mulla ei ole mutta jos haluut niin laita mulle mailia pirta.nurmi@suomi24.fi.
Cittarista muuten saa pirkkaa 34c, samaa tavaraa kuin tutteli eli valopn valmistamaa.
Br1t
ajattelin vaan, että asutaan mahd lähelläkin toisiamme kun olen seuraillut tuota sun kirjoittelua. Onko sulla messengeriä käytössä? Voisi laittaa sitä kautta viestiä tai sitten mailiakin, jos ois vaikka vaunuilu seuraa joskus tai jotain.
I