Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko paino heitellä ENE dieetillä näin paljon?

Laih1z
09.11.2018 |

4.11. 147,3
5.11. 147
6.11. 146,9
7.11. 147,8 (mässäilyn jälkeen) illalla 148,8
8.11. 148,6 vaatteet päällä
9.11. 145,3 alasti

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaihtelee, vaikka ei olisikaan millään ene-dieetillä.

Vierailija
2/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia painonvaihtelua. Minun normaalipainoni on 62 kg. Huomenna se saattaa olla aamulla 60 ja illalla 64. Kuukautiset keräävät nestettä ja lisäävät painoa n.4-5 kg jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tähtäämässä obe-leikkaukseen? Vai pidätkö dieettiä ihan "muuten vaan"?

Jatka vain samaan malliin, tuloksia kyllä tulee lopulta. Voi hyvinkin olla että kehosi keräilee nesteitä ja per seilee hormonien kanssa jne ja taistelee vastaan kun ei ole tuohon tottunut. Taistele sinä taas kehoasi vastaan ja lopulta voittokruunu on sinun!

Ystäväni pääsi pitkän prosessin jälkeen obe-leikkaukseen (taustalla myös lihavuuden liitännäissairauksia) ja on nykyään kuin uusi ihminen.

Vierailija
4/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, yksi kannustava sana tai lause merkitsee mulle niin paljon just nyt! Ja hienoa että voi heitellä kun pelästyin että vaaka valehtelee, vaikka siirtelin sitä eri kohtiin että muuttuuko lukema.

En ole menossa leikkaukseen vaan yritän laihduttaa "muuten vaan" :)

Vierailija
5/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ihmiskeho ei ole kone vaan painonpudotuskäyrä saattaa olla välillä melkoista kiharaa. Yleensä se pudotus tulee turvotusjumin jälkeen joten ole kärsivällinen. Tsemppiä!

Vierailija
6/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vaakalla vain kerran viikkoon samaan kellonaikaan, samoissa vaatteissa eli yleensä alasti. Huomasin joskus että paino vaihteli jopa useita joka päivä ja se vaikutti mielialaankin. Nyt kun merkkaan vain kerran viikossa painon ylös niin sitä on realistisempaa seurata. Paino putoaa kuitenkin keskimäärin 0,5 kg/viikko, joinain viikkoina ei yhtään ja joskus vaikka kilonkin verran ”kerralla”.

Vierailija
7/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ehkä minäkin alan punnaamaa kerran viikossa jos vain malttaisin.. Haluatteko että päivittelen tähän kuinka minun käy? :)

Vierailija
8/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laih1z kirjoitti:

Kiitos! Ehkä minäkin alan punnaamaa kerran viikossa jos vain malttaisin.. Haluatteko että päivittelen tähän kuinka minun käy? :)

Ei sun tarvitse päivittää. Sulle käy samoin kuin muillekin tuota dieettiä noudattaneille. Olet lopulta lihavampi kuin aloittaessasi.

Vierailija
9/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu siihen.

Vierailija
10/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laih1z kirjoitti:

En suostu siihen.

Kaikkea hyvää kilpirauhasellesi, sappirakollesi ja nälänsäätelyllesi. Terveisin terveytensä ene-kuureilla pilannut ja edelleen lihava.

Vierailija
11/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laih1z kirjoitti:

En suostu siihen.

Mihin et suostu?

Vierailija
12/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu enää olemaan lihava. Olen nähnyt sen elämän eikä se ollut mulle.

Jotain täytyy tehdä väärin että sisäelimetkin tuhoutuu. Itse en ole voinut näin hyvin vuosikausiin. Eikä ole edes nälkä, vaikka syönkin kiltisti päivän vaatimukset.

Vierailija
13/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin toissapäivänä aamulla 71 kg ja eilen samaan aikaan punnittuna 68,6 kg eli vuorokauden aikana hävisi 2,4 jonnekin. Eli kyllä voi vaihdella, eikä siihen tarvita edes mitään menkkaturvotuksia.

Vierailija
14/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin toissapäivänä aamulla 71 kg ja eilen samaan aikaan punnittuna 68,6 kg eli vuorokauden aikana hävisi 2,4 jonnekin. Eli kyllä voi vaihdella, eikä siihen tarvita edes mitään menkkaturvotuksia.

Juuri näin. Mutta huom.; tätäkään ei kannata sitten käyttää minään 'suojuksena'. Jos puntarissa viisari on jatkuvasti ylöspäin, se on jo lihomista, ei vaihtelua.

Eli mieluiten kerta viikkoon, aina samaan kellonaikaan punnitus samoissa olosuhteissa (esim. alasti, heti aamupissan jälkeen), kokonaiset herkkupäivät kokonaan pois, ja siitä sitten seuraamaan suuntaa.

Kannattaa suhtautua tähän koko loppuelämän kantavana elämänmuutosprosessina, ja siinä viikko pari on lyhyt aika. Mutta toki jokainen mässyttely vie taas kauemmas normaalipainosta.

Kaikkea hyvää ap:lle muutokseen!

Vierailija
15/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja kiitos myös viisaista ohjeista!

Vierailija
16/21 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että viikossa paino tippuu 1kg tällä tavoin. Onko mitään nopeampaa tapaa? Muutoinhan tässä ei olisi ongelmaa mutta kun olen menossa tammikuussa pitkälle lentomatkalle niin ihan terveyssyistä olisi kiva tiputtaa.

Vierailija
17/21 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laih1z kirjoitti:

Ei sun tarvitse päivittää. Sulle käy samoin kuin muillekin tuota dieettiä noudattaneille. Olet lopulta lihavampi kuin aloittaessasi.

Vierailija
19/21 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laih1z kirjoitti:

Näyttää siltä että viikossa paino tippuu 1kg tällä tavoin. Onko mitään nopeampaa tapaa? Muutoinhan tässä ei olisi ongelmaa mutta kun olen menossa tammikuussa pitkälle lentomatkalle niin ihan terveyssyistä olisi kiva tiputtaa.

Ja vasta tässä vaiheessa ennen matkaa huomasit ylipainosi :)

Vierailija
20/21 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laih1z kirjoitti:

(Keto)karppaus. Kaikin puolin terveellisempää kuin ene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme