Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava nyt innostunut tästä iänkorjauksesta

Vierailija
09.11.2018 |

Hän vaihtoi deittiprofiiliin ikänsä yli kymmenen vuotta nuoremmaksi ja on ilmoittanut sen olevan hänen oikea ikänsä ja jos joku muuta väittää, se on "henkistä väkivaltaa" häntä kohtaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jutussa mietin kuinka kiva on katsella ihmisten reaktioita kun tämä ikäoletettu näyttääkin huomattavasti vanhemmalta.

Vierailija
2/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa sulle tai kellekään on siitä, että toinen korjaa ikänsä vastaamaan omaa kokemustaan? Älä sä ite korjaa, ei kukaan pakota. Anna muiden elää omaa elämäänsä.

Vierailija
4/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vaihtoi deittiprofiiliin ikänsä yli kymmenen vuotta nuoremmaksi ja on ilmoittanut sen olevan hänen oikea ikänsä ja jos joku muuta väittää, se on "henkistä väkivaltaa" häntä kohtaan.

Varmaan nykymääritelmän mukaan myös sitä r-sanaa. Nyt tekohampaat lasiin ja nuoruuden rientoihin.

Vierailija
5/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti aikuistuttu = äkkiä korjattu.

Vierailija
6/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeasti kohdellaan niin kuin nuorempaa, vaikka sanon oikean ikäni. Ihmisten kommentit ovat aina tyyliin "no kun sen aina ajattelee niin", "näytät lapselta", "et ole henkisesti sen ikäinen".

Minulle on esimerkiksi sanottu että 28-vuotias poikaystäväni on minulle liian vanha ja käsketty etsiä kavereita nuorisotalolta.

t. n25

Vierailija
7/7 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan oli pelkkä mediatemppu. Tuo ukkeli on tunnettu juurikin alankomaissa muistakin mediatempauksistaan ym. On saanut mm pahoinpitely syytteitä sun muuta. Ihan kaheli tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän