Millaista unta näit?
Kommentit (6)
Näin unta, että olin muuttanut ankean betoniviidakon keskelle kerrostaloon. Oli yö ja katselin ikkunasta vastakkaisen talon ikkunoita, joista suurin osa oli pimeänä, mutta osassa vielä valot paloivat. Tunnelma oli surumielinen.
Myöhemmin samana yönä menin kerrostalon ala-aulaan, jossa oli yleinen keittiötila. Siellä tuoksui vastapaistettu leipä. Työpöydällä oli uuniritilöitä, joilla oli tuoreita sämpylöitä liinan alla. Minulle oli epäselvää, toimiko kerrostalomme ala-aulan keittiö leipomona öisin, ja siten sämpylät olisi tarkoitettu myyntiin, vai saiko niitä kuka vain asukas ottaa...
Otin sämpylöitä lautaselle ja jääkaapista voita. Toimin nopeasti, ettei muita asukkaita ehdi tulla aulaan samaan aikaan. Kiirehdin takaisin omaan asuntooni syömään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Näin unta, jossa tein itsemurhan hyppäämällä pää edellä jonkin hirveän korkean rakennuksen kierreportaiden porraskuiluun. Huusin pudotessani katselijoille jotain mielestäni tosi syvällistä (jota en valitettavasti muista) ja mietin viimeisillä hetkillä sattuuko kun putoan päälleni. Ei sattunut vaan tuli vain ihan pimeää joksikin aikaa, ja sitten uni vaihtui. Kuolen usein unessa ja siirryn vain useimmiten sen seurauksena johonkin toiseen uneen. Joskus herään kuollessani, varsinkin jos se tapahtuu tosi kivuliaalla tavalla.
Näin unta, että mun hammas halkesi ja oli sisältä täysin musta. Vissiin pitäs hankkia ne kiskot, näen hammasunia aina, kun narskutan hampaita unissani.
Näin unta että kaikki työkaverini lähtivät firman rahoilla ulkomaille lomalle ja jättivät minut yksin vastuuseen firmasta siksi aikaa. Kerroin heille että olin todella pettynyt ja koen että tilanne oli epäreilu jolloin vastaukseksi sain anteeksipyynnön ja selityksen etteivät he ajatelleen minun suuttuvan asiasta.
Toissayönä näin unta, että leskeksi jäänyt sukulaistätini tunnusti itse tappaneensa miehensä joka oikeasti kuoli sairauteen. Vielä herättyäni pohdin voisiko se olla mahdollista kunnes tajusin että ei.