Miksi duunarit kiinnostuvat minusta?
Olen kolmikymppinen, pitkä, varmaan melko näyttävän näköinen nainen. Pukeudun siististi, mm. tänään laadukas villakangastakki ja mustat korkeakorkoiset nahkasaappaat. Hiukset ovat pitkät.
Kaupoissa ja kaupungilla työliivimiehet tai muuten duunarin oloiset kaikenikäiset miehet vilkuilevat, joskus sanovatkin jotain. Useimmat tuijottavat aivan avoimesti.
Samaa en huomaa ns. pukumiesten tekevän. Miksi kiinnitän vain duunareiden huomion?
Kommentit (36)
Luulee venäläiseksi. Pukumiehet saa suomalaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin upea ja kuuma.
Senhän halusit kuulla.
Vaikutat ehkä vähän kateelliselta.
Tätä tuskin halusit kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Muakin skannasi eilen yksi raksaäijä päästä varpaisiin, ja päälläni oli maiharit ja (ei niin laadukas) HM:n villakangastakki. Ihme homma tosiaan!
Kukaan, etenkään raksaduunari, ei kyllä huomaa onko sun villakangastakki Guccia vai HM:ää.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin muullekin tuli sama mieleen kun minulla :D
Huono käytös ml. avoin tuijotus ovat alempien luokkien tavaramerkki. Sivistyneet käyttäytyvät sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen nainen on vähän korkeammalle rankattu maailmalla kuin suomalainen nainen... ei millään pahalla.
Me työmiehet halutaan saada pesää ja uskalletaan myös näyttää se.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit vilkuilee ja viheltelee kaikille naisille, myös minulle. Olen 43-vuotias.
Sama täällä, olen 44 vuotias. :) Päälläni ovat yleensä mustat farkut, musta takki ja matalakorkoiset nahkanilkkurit. Hiukseni ovat pitkät myös.
Se tässä on hauska, että ap vaivaantuu niitä duunareita katsomaan, kun kerran huomaa, että he häntä katselevat. Taitaa ap siis hakea vain itsetunnolleen tukea miesten katseista. Siinä hän sitten itkee kun hänet huomaavat miehet eivät tajua hänen "tasoaan" oikein...
Itselleni duunarit ovat yleensä kelpomiehiä, jotka osaavat tehdä käsillään työtä ja joiden joukosta löytyy todellisia helmiä. Olen aina myös tykännyt haalari- tai työasuisia miehiä kutkuttavan mielenkiintoisina jo ulkoisesti. Esimerkiksi joku auto hellin ja osaavin sormin korjaava mies on tosi seksikäs. Tai mies, joka vaikka ajaa ja huolehtii hyvin kuorma-autostaan tai mistä vain työvälineestään. He ovat usein myös juuri sopivan sosiaalisia minun makuuni, olenhan itsekin samanlainen duunarinainen.
Vierailija kirjoitti:
Huono käytös ml. avoin tuijotus ovat alempien luokkien tavaramerkki. Sivistyneet käyttäytyvät sivistyneesti.
No sitähän ap:kin harrasti, kun miesten katseet huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin, että luulevan venäläiseksi. Ja se ei ole kehu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin upea ja kuuma.
Senhän halusit kuulla.
Vaikutat ehkä vähän kateelliselta.
Tätä tuskin halusit kuulla.
Eikö ap tullut mieleisiä vastauksia? ongelmaasi?
Hyvin ikävää jos sossupummit ei kiinnitä huomiota.
Eikös se useimmilla naisilla ole just noin? Mulla ainakin. Ja yleensä vielä ne itseä vanhemmat duunarit. Ja humalaiset.
Naiset tappelee nuorista pukumiehistä, ei heillä ole tarvetta juosta naisten perässä. Ja muutenkin heidän kulttuuri on vähemmän spontaania ja rentoa kuin duunareilla.
Kyllä se on ne korkosaappaat mitkä vetää.