Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä ku hermot ei enää kestä hamstraaja miestä?

Vierailija
08.11.2018 |

Vuokrasin asunnon pariksi kuukaudeksi koska en kestäny enää sotkua ja sitä että joka paikka on tavaraa täynnä. Mies ei suostu hävittämään mitään. Säästää ihan kaiken. Rikki menneet laitteet koska niistä voi myöhemmin tarvita jotain osia. Varmaan sitte jatkan vuokrasopimusta kerta romut ei lähde nurkista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä mitä tarvii.

Mitä haittaa jos mahtuu.

Vierailija
2/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä yhtään kuinka täynnä se kämppä on mutta tulee mieleen ne hyytävät dokkarit hamstraajista jotka eivät esim. pysty nukkumaan sängyssään koska se on metrin syvyisen tavarameren alla. Näillehän pyritään yleensä järjestämään terapiaa. Tilanne kuulostaa kyllä rasittavalta jos olet jo vuokrannut asunnonkin. En osaa pahemmin neuvoa mutta toivotan voimia.

4/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan parisuhde toimia niinkin, että kummallakin on oma koti. Jos yhteinen arki menee ihan mahdottomaksi, miksi hakata päätä seinään?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hamsterimies. Jos haluat pysyä yhdessä, asukaa erillään. Selitä hyväntahtoisesti, ettet vain halua asua hänen romujensa kanssa, muusta ei ole kyse. Älä huoli mitään hänen tavaroita omiin varastoihisi äläkä kotiisi. Laita oma kotisi juuri niin nätiksi kuin sinä haluat, itse.

Älä siivoa hänen luonaan, älä kommentoi hänen tavaroitaan, äläkä suostu viettämään siellä enempää aikaa kuin itsestäsi luontevasti tuntuu, koska sellaisen roinan keskellä oleminen on uuvuttavaa.

Vierailija
6/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan oma asuntosi. Säästät hermosi kun ei tarvitse asua romun keskellä, itse perussiistinä en jaksaisi

katsella sitä siivoa. Voitte tapailla vaikka sinun luonasi kunhan pidät varasi ettei romut levittäydy

sinnekkin!

Vierailija
7/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuisi päivääkään sellaisessa asunnossa. Ahdistaa jo käydä kaverilla, jolla tavarat vyöryy joka paikasta. Aloittajalle jaksamista ja suosittelen todella pitämään oman asunnon jotta suhteellanne on minkäänlaista tulevaisuutta.

Vierailija
8/15 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vuokraa varaston tavaroilleen.

Vierailija
9/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhde voi kestää, jos toinen on hamstraaja?

Vierailija
10/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hamstraa tyhjiä kaljatölkkejä.

Vierailija
11/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hankkii kämppäänsä uutta tilalle.

Vierailija
12/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hävittää sen kamoja salaa. Niin minä olen tehnyt vaimon roskille 20 vuotta. Kertaakaan en ole jäänyt kiinni koska se on roskaa.

Vierailija
13/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kans hamsteri mutta oon sinkku. Mun roinat ei ketään haittaa. 

Vierailija
14/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hankkii kämppäänsä uutta tilalle.

Ja vie niitä vaikka kerran kuussa varastolle tai vie uudet aarteet ihan suoraan varastolle kulkematta kotiruudun kautta??

Vierailija
15/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ei muutu, jos on joku joka siivoaa ja auttaa, niin se vaan on.

Siinä vaiheessa kun roinaa on niin paljon, että on suuri riski tapaturmalle tai palokuormaa on liikaa, voi tapahtua  muutos. Mutta yleensä vain, jos tapahtuu jotain mikä saa sen aikaan. Tai henkilö itse tajuaa, että on tultava muutos.

Olen käynyt asunnoissa, joissa on järkyttävästi tavaraa. Myös oma puoliso on ollut keräily hamsteri. Itsellänikin on ollut liikaa tavaraa. Se helpotus on suuri, kun kykenee viemään tavaraa pois ja asunnossa on hyvin vähän tavaraa, se on vapauttavaa ja levollista!

Minäkin suosittelen erillisiä asuntoja.