Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gracon matkarattaat

09.05.2006 |

Hei !

Osaako joku kertoa Gracon matkarattaista, mitä kaikkia merkkejä Gracolla on (itse törmännyt ainakin Ultima, Voyager, Denver, Literider) ja miten ne eroavat toisistaan, käykö kaikkiin Autobaby kaukalo, entä hintaluokat eri merkeillä ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä gracon tuo malli ja se on niistä se kaikkein halvin n.99¿ ja ovat vissiin se kaikista riisutuin perus malli. Mut minulle ne on riittänyt koska tarvitsinkin ihan vaan matkarattaat.

Lastentarvikkeen sivuilta löytyy aika hyvin tietoa.

Vierailija
2/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin käy se auto baby ja on kyl kätevät yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut käytettynä ostamaan niin.

Tässä tulee esittely Graco Voyager Air 6 matkarattaista. Kolmeen asentoon säätyvä selkänoja, myös makuuasento, 5-pistevaljaat, kuomussa kurkistusluukku ja aurinkolippa, isot ilmakumipyörät, väri harmaa, istuinosa vaaleanharmaa/punakuvioinen, iso tavarakori, mukana jalkapeite ja työntöaisaan kiinnitettävä mukiteline. Todella siistit vähän käytetyt sisällä säilytetyt matkarattaat. Yhteensopiva AutoBaby-turvakaukalon kanssa.

Nykyään myynnissä olevissa Voyager rattaissa ei ole ilmakumipyöriä, mutta muuten ominaisuudet ovat samat.

mulla on ilmoitus myydään osastolla, jos alkoi kiinnostaa

Vierailija
4/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollaiset löytyisi multa myynnistä, kk vanhat v. 2006 värillä. Todella hienot! Jos kiinnostaa...

Vierailija
5/6 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitteko kuvia ja hp. myytävistä rattaistanne :)

monaminetten@netti.fi

Vierailija
6/6 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytyä rattaat juuri tänään.