Sukupuolielinkuvien lähettely
Saatteko/lähetättekö kuvia sukupuolielimistä? Itse olen saanut ei-toivottuja alastonkuvia tuntemattomilta miehiltä, joihin en ole halunnut jatkaa tutustumista jossain deittisovelluksessa. Itse en lähettäisi alastonkuvia itsestäni kenellekään.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ne kikkelikuvien lähettäjät oikeasti tykkäävät kikkelikuvista. Minusta on siis reilua vastata heille kikkelikuvalla takaisin. Itselläni kun ei kikkeliä ole, niin joudun käyttämään Googlen kuvahaun tuloksia.
N30
Ha-haa! Hyvä idea!
t: ap N40+
Näin miehenä vastaan että pyydettäessä olen lähettänyt... Pyytämättä muuten jollain lailla eroottisia ja vihjailevia mutta sellaisia mistä ei mitään paljastavaa näy...
Olen saanut ja lähettänyt. Videopätkiäkin. Tälläistä harrastan vakikavereiden kanssa jolloin ne kikkelit on myös hyväksi livenä todettu. Se on kiihottavaa kun viestittelyyn liittyy tuhmat puheet ja toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä vastaan että pyydettäessä olen lähettänyt... Pyytämättä muuten jollain lailla eroottisia ja vihjailevia mutta sellaisia mistä ei mitään paljastavaa näy...
Tuo on ihan ok, jos tosiaan on pyydetty. Naisena saan miehiltä elinkuvia pyytämättä, mikä ei tunnu kivalta.
Käsittämättömän typerää käytöstä lähettää em kuvia pyytämättä naiselle.
Naisystävä haluaisi, että lähettelen. En kyllä penksestäni lähetä kenellekään kuvia, ihan sama kuinka pyydetään. Paikanpäällä saa katsella kyllä niin paljon kuin sielu sietää.
Pyytämättä en todellakaan niitä halua.
Kun kuva tulee rakastetulta tai muulta ihastuksen tai mielenkiinnon kohteelta niin yasss. Jos on haettu ihan seksiseuraa netissä niin toki on vaihdeltu kuvia eka.
Chateissa jos sovitaan että lähetellään kuvia ja videoita ja puhutaan rivoja niin oikein hyvin toimii kans.
Mutta tosiaan vieraalta mieheltä kun lävähtäisi vain kuva puhelimen näytölle niin hyi yäk!
Itsestäni olen myös lähettänyt vastaavissa tilanteissa. Pildeni on erittäin kaunis, olen aina sen tiennytkin. Mielelläni sitä on virtuaalisesti esitellyt toisen niin toivoessa.
Oon aina ollut tarkka tavarastani IRL: siitä on harva saanut nauttia. Sanotaanko, että kahden käden sormilla pystyy laskemaan ja reilusti jää ylikin. ;)
n50japäälle kirjoitti:
Pyytämättä en todellakaan niitä halua.
Kun kuva tulee rakastetulta tai muulta ihastuksen tai mielenkiinnon kohteelta niin yasss. Jos on haettu ihan seksiseuraa netissä niin toki on vaihdeltu kuvia eka.
Chateissa jos sovitaan että lähetellään kuvia ja videoita ja puhutaan rivoja niin oikein hyvin toimii kans.
Mutta tosiaan vieraalta mieheltä kun lävähtäisi vain kuva puhelimen näytölle niin hyi yäk!
Itsestäni olen myös lähettänyt vastaavissa tilanteissa. Pildeni on erittäin kaunis, olen aina sen tiennytkin. Mielelläni sitä on virtuaalisesti esitellyt toisen niin toivoessa.
Oon aina ollut tarkka tavarastani IRL: siitä on harva saanut nauttia. Sanotaanko, että kahden käden sormilla pystyy laskemaan ja reilusti jää ylikin. ;)
Tähän vahva sama. :)
Eli jos yhdessä sovitaan esimerkiksi chatissa näistä toimintatavoista ja molemmat niistä tykkää niin mikä ettei. Pyydettäessä olen kyllä lähettänyt kuvia varustuksesta ihan vaan chattitutuillekin ja olen niitä myös vastaanottanut. Jos jutut chatissa sujuu ja synkkaa niin kivan kiihotuksenkin ne saavat aikaan.
n50japäälle...
Olen täysin samaa mieltä että jos molemmat niitä haluaa niin mikä ettei :)
Jos on yhdessä sovittu asia, niin ok, mutta naisena ainakin saan välillä elinkuvia miehiltä pyytämättä. On selvää, että tutustuminen ei jatku yllätyskuvan jälkeen.
Ne kikkelikuvien lähettäjät oikeasti tykkäävät kikkelikuvista. Minusta on siis reilua vastata heille kikkelikuvalla takaisin. Itselläni kun ei kikkeliä ole, niin joudun käyttämään Googlen kuvahaun tuloksia.
N30