Neljä naapuria sairastaa syöpää
Pitääkö olla huolissaan, vai onko ihan sattumaa?
Kommentit (19)
Joka kolmas meistä sairastuu syöpään jossain elämän vaiheessa.
Hometalo? Voi olla sattumaa, mutta sinuna muuttaisin silti pois.
Meistä joka kolmas sairastuu syöpään jossain elämänvaiheessa. Kai on muitakin naapureita jotka eivät ole sairastuneet?
Eli kaks tupakoi kuin korsteenit, yks on saanut sen työskenneltyään vuosikymmenet maalarina ja sillä viimesellä kävi paska mäihä biologisissa arpajaisissa?
Mä asuin nuorena Merihaassa (Helsingissä). Sairastuin nuorena rintasyöpään. Kallion terveysaseman lääkäri sanoi että teitä syöpään nuorena saitastuneita on Merihaassa paljon. Jäin tätä miettimään ja muutin Töölööseen. Vieläkin muistan tämän jutun vaikka tästä on jo kohta 15 v aikaa.
Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja mulla on noin 16 tuttavaa, naapuria tai sukulaista joilla on tällä hetkellä syöpä. Onneksi vain yksi on nuorehko, 42 v.
Oon miettinyt kun täällä hulluja on kaikki naapurit minä mukaanlukien. Itsemurhaajia roppakaupalla ja muita todella sairaita. Mitähän tossa vedessä lie.
Onko teillä voimalinjoja lähettyvillä?
Tiputan aina postiluukkuusi syöpää.
t. naapuri
Vierailija kirjoitti:
Hometalo? Voi olla sattumaa, mutta sinuna muuttaisin silti pois.
Asutaan kaikki omakotitaloissa. T:Ap
Meille naapureita on Venäjä, Ruotsi, Norja ja Virokin, joten gyl niitä taitaa olla kymmeniä miljoonia. Jopa satoja..
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin nuorena Merihaassa (Helsingissä). Sairastuin nuorena rintasyöpään. Kallion terveysaseman lääkäri sanoi että teitä syöpään nuorena saitastuneita on Merihaassa paljon. Jäin tätä miettimään ja muutin Töölööseen. Vieläkin muistan tämän jutun vaikka tästä on jo kohta 15 v aikaa.
Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja mulla on noin 16 tuttavaa, naapuria tai sukulaista joilla on tällä hetkellä syöpä. Onneksi vain yksi on nuorehko, 42 v.
Onko syynä kivihiilikasa naapusissa? Selittikö lääkäri?
Otapa selvää, onko talot rakennettu vanhan kaatopaikan päälle.
.https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/28/myrkkymaa-uhkasi-tuhansien-ter…
https://www.etlehti.fi/artikkeli/ihmiset/rivitalon-alta-loytyi-vanha-ka…
.
Vierailija kirjoitti:
Radon-alue?
On joo ja paha sellanen. Vanha asuinalue, eikä täällä kuulemma moista epidemiaa ennen ole ollut. T:Ap
Liika AV:lla palstailu aiheuttaa syöpää.
Pohjois-Espookin oli jossain HS:n artikkelissa kartalla alue, jossa on keskimääräistä enemmän syöpäkasvaimiin kuolemia alle 70-vuotiailla. Jäi mieleen, koska olen itse kartan alueelta ja meidän rivariyhtiöstä ainakin 4 hlö kuoli syöpään max 60 v.
Voikohan syynä olla maan porailu, kun täällä on moni talous siirtynyt maalämpöön? T:Ap
No onhan tuo melkoinen sattumus, mutta mistä sun nyt pitäisi sitten huolestua?