Glitterin ei hopeiset lastenkorvikset , uskaltaako ostaa vai voiko tulla joku reaktio?
Kommentit (8)
Niissä saattaa todella olla aineita, jotka aiheuttavat allergiaa. Hopeisia korviksia saa aika halvalla, suosittelisin sellaisia.
Jos Glitteristä jotain haluat, ehkä hiuskoriste tmv joka ei ole kosketuksissa ihon kanssa.
Mulla tuli 80-luvulla rihkamakorviksista nikkeliallergia. En voi käsitellä vielä tänäänkään kuulakärkikynää, jossa on metalliosia, ilman oireita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli 80-luvulla rihkamakorviksista nikkeliallergia. En voi käsitellä vielä tänäänkään kuulakärkikynää, jossa on metalliosia, ilman oireita.
Täällä kohtalotoveri.
En noita suositteltelisi, mutta moni pikkutyttö käyttää mukaan lukien oma tyttäreni joka osti itse omilla rahoillaan.
En suosittele. Ostaisin mieluummin Blomdahlin titaanikoruja. Mulle tulee kutinaa ja kuumotusta kaikista muista metalleista paitsi titaanista.
Glitterin korvikset ovat testattua korumetallia, jonka pitäisi sopia nikkeliallergiselle. Minä en niitä kuitenkaan itse pysty käyttämään, vaan ostan suosiolla Glitteristä aitohopeisia koruja. Niitä iho kestää.
En hankkis rihkamaa kenellekään. Se on aina tuuripeliä tuleeko reaktio, ja kuinka pitkäaikaisen vaivan se aiheuttaa.