Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua paheksuttiin tänä aamuna, kun käytin tööttiä :D

Vierailija
07.11.2018 |

Tööttäsin, kun sivutieltä tuli auto yhtäkkiä eteen aiheuttaen melkein kolarin. Kuski lähti vikkelään karkuun. Jatkoin matkaa ja pysähdyin suojatien eteen. Äiti lapsineen ylitti tietä ja katsoi minua vihaisesti päätään puistellen. Viereisellä bussipysäkillä ihmiset tuijottivat vihaisesti. Siis miksi??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töötillä on tarkoitus varoittaa esimerkiski törmäyksen vaarasta. Vain idiootti osoittaa sillä toisen autoilijan (mahdollisesti tahattomasti) tekemän virheen.

Vierailija
2/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaara jos meinaa aiheuttaa kolarin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppiä tööttäilijöille kirjoitti:

Töötillä on tarkoitus varoittaa esimerkiski törmäyksen vaarasta. Vain idiootti osoittaa sillä toisen autoilijan (mahdollisesti tahattomasti) tekemän virheen.

No kyllä minä ainakin olen todistanut kaikenlaista tööttäilyä eikä niissä ole varoitettu vaaratilanteista :) Mutta totta tietysti, että noin se oikeaoppisesti menisi.

Mietin sellaistakin vaihtoehtoa, että äiti luuli minun tööttäävän hänelle. Tilanne meni nimittäin niin nopeasti ohi ja hän ei ehkä nähnyt tätä toista autoa. ap

Vierailija
4/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ehkä pitäisi sitten pysäyttää se auto jotenkin ja vetää kunnolla pataan. Parempi se varmaan kuin töötti.

Vierailija
5/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä ainakin olen todistanut kaikenlaista tööttäilyä eikä niissä ole varoitettu vaaratilanteista :) Mutta totta tietysti, että noin se oikeaoppisesti menisi.

Mietin sellaistakin vaihtoehtoa, että äiti luuli minun tööttäävän hänelle. Tilanne meni nimittäin niin nopeasti ohi ja hän ei ehkä nähnyt tätä toista autoa. ap

Tottahan minäkin olen nähnyt ties millaista tööttäilijää. Yleisin syy on kuitenkin tuo virheen osoittaminen. Nipin napin ymmärrän liikennevaloissa lyhyen töötin, jos joku on rattiin "nukahtanut". Silloinkin hienotunteinen kuljettaja mielummin vilauttaisi pitkiä.

Faijalla joskus sammui auto risteykseen. Takana oleva alkoi huudattaa torveaan ja faija nousi autosta ulos. Meni sen lippalakkipojan luo ja sanoi: "Tule sinä käynnistämään, niin minä painan torvea." Itse olisin varmaan tempaissut oven auki ja vääntänyt nenästä sitä.

Vierailija
6/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näköjään pelkää korkeita ääniä. :DDD

Vierailija
7/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan voinut olla tasa-arvoinen risteys jolloin oikealta tulevia väistetään?

Vierailija
8/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvailua kirjoitti:

Oiskohan voinut olla tasa-arvoinen risteys jolloin oikealta tulevia väistetään?

Ei ollut tällainen risteys. ap

Vierailija
9/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tööttäsit oikeasta asiasta? :D

Mulle tööttäs kerran yks autoilija, kun tulin risteyksessä OIKEALTA hänen eteensä. Pysäytin sitten auton, nousin autosta ja koputin lasiin. Hän avasi silmät selällään ikkunan ja kerroin, että kyseessä oli tasa-arvoinen risteys ja siten minulla oikealta tulevana etuajo-oikeus. Hän oli aivan hämillään.

Muuten en väitä nauttivani pätemisestä, mutta tässä se tuntui ihan hyvältä. 

Ja onhan se hänellekin jatkoa ajatellen hyvä tietää, että se on tasa-arvoinen risteys. Siitä on jopa tasa-arvoisuudesta ilmoittava liikennemerkkikin, jos nyt olisi vaivautunut liikennemerkkiä lukemaan. Ehkä oli liian keskittynyt töötin painamiseen :D

Vierailija
10/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunumuija luuli että tööttäsit sille. Tai sit ku ihmiset kiinnittää muuten vaan huomionsa mitä tapahtuu, niin ne näyttää vihasilta koska ihmisten perusilme nyt usein vaan on semmonen resting bitch suurimmalla osalla, ja se vielä korostuu jos lauma resting bitch faceja kyylää yhtä aikaa

Vierailija
11/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tööttäilen useastikin. Viimeksi tänään kun lähestyttiin valoristeystä ja edessäni ajava auto alkoi jarruttaa ja melkein pysähtyi vaikka vihreät paloi. Ei ollut kääntymässä, eikä jalankulkijoita tai pyöräilijöitä missään.

Vierailija
12/13 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lauma resting bitch faceja kyylää yhtä aikaa

Repesin ihan täysin tästä :,D ap

Vierailija
13/13 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei uskalla käyttää tööttiä vaikka välillä sitä pitäisi ihan aiheesta painaa. Itse olen ottanut nykyään ihan tavaksi että jos joku meinaa tuolla lailla ajaa päälle niin painan kyllä torvea. Ihmiset pelkää jostain älyttömästä syystä että se jolle töötätään jotenkin loukkaantuu ja traumatisoituu siitä vaikka oikeasti se äänimerkki on tehty ihan syystä. Pahemminhan siinä loukkaantuu jos joku ajaa suoraan kolmion takaa alle. Suomi on varmaan maailman ainut maa missä pidetään jotenkin tosi loukkaavana tuo torven soittaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi