Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa nojatuolissa on mukava istua?

Vierailija
07.11.2018 |

Olen hankkimassa mökille uutta nojatuolia vanhan, erittäin mukavan (vaikkakin ruman) tuolin tilalle. Edellinen tuoli on siis tyypillinen 80-luvun edustaja, plyysikankaalla päällystetty, käsinoja/jalka taivutetusta koivuvanerista Haluaisin samalla kertaa kauniin/kivan näköisen ja mukavan istua. Mitä suosittelet?

Tyylillisesti ei kuitenkaan mitään massiivista reclinertuolia, vaikka olisi kuinka mukava.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Askon Richard-nojatuoli. Todella kestävä ja hyvä jousitus. Tuoli on ollut minulla varmaankin 8-9 vuotta ja edelleen hyväkuntoinen. Joulun jälkeen ollut yleensä noin 400-500 eurolla saatavissa. Nyt googlettamissani kuvissa ei näytä yhtä kivalta kuin omani, koska kankaat on kuvissa jotenkin tylsemmät. Ainut huono puoli on , että tuoli vie ison tilan. Minulla on siihen myös rahi.

Vierailija
2/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuu järrnefeelt tämään varmaan suuunnitellut. Pakaralihaakset on kovillla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://hivemodern.com/public_resources/full/eames-lounge-chair-ottoman…

Kiitos vinkistä :D

Meidän mökki on ihan "mökkimökki", ei tule hanasta vesi ja huussissa käydään. Sikäli Eames on hiukan liian, miten sen nyt sanoisi, pramea. Mukava istua tuollaisessa, ihan varmasti. Ja en ole valmis ihan noin montaa tonnia sijoittamaan mökkinojatuoliin kuitenkaan...

Vierailija
4/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Askon Richard-nojatuoli. Todella kestävä ja hyvä jousitus. Tuoli on ollut minulla varmaankin 8-9 vuotta ja edelleen hyväkuntoinen. Joulun jälkeen ollut yleensä noin 400-500 eurolla saatavissa. Nyt googlettamissani kuvissa ei näytä yhtä kivalta kuin omani, koska kankaat on kuvissa jotenkin tylsemmät. Ainut huono puoli on , että tuoli vie ison tilan. Minulla on siihen myös rahi.

Kiitos vinkistä. Tämäntyyppinen voisi olla ihan hyvä. Pitääpä käydä koeistumassa :)

-ap-

Vierailija
5/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään Ikea Poäng tuoleja? Onko niissä hyvä istua?

https://m2.ikea.com/fi/fi/p/poaeng-lepotuoli-tammiviilu-lysed-harmaa-s1…

Ovat Artek 401 tai 406 näköisiä (mun mielestä...). Onko noissa Artek tuoleissa hyvä istua?

Vierailija
6/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikanaan kierrätyskeskuksesta ostettu tuoli joka ei varmaan ole minkään tunnetun valmistajan, mutta malli on seuraavan kuvan tyyppinen. Maksoin siitä 25 euroa ja toin sen kotiin puolittain auton takaluukkuun työnnettynä ja se haisi ekat viikot jonkin verran pakokaasulta, mutta koeistumisessa havaittu järjetön mukavuus vei voiton. Pidän tuoleista joissa on sen verran leveä istuin että voin istua siinä vinossa, jalat solmussa aina välillä. Erona tuohon Askon Richardiin tässä on käsinojissa reilumpi pehmustus.

https://goo.gl/images/QPr5UQ

Vierailija
7/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukeva vanhanaikainen laiskanlinna, maksoin 3 500 markkaa muistaakseni.  

Vierailija
8/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat Artek 401 tai 406 näköisiä (mun mielestä...). Onko noissa Artek tuoleissa hyvä istua?

Minuakin kiinnostaa millainen Artek 406 on pidemmässä istumisessa. Olen istunut joskus hetken aikaa ja tuolloin tuntui ihan miellyttävältä istuimelta. Poäng-tuolia olen kokeillut vain Ikeassa ja se oli ihan ok. Se vain näyttää mielestäni vähän kolholta.

Vierailija
9/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakkotuoli, keveä ja kepeä. Mahtuu vaikka mihin, tykkään. 

Vierailija
10/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepakkotuoli, keveä ja kepeä. Mahtuu vaikka mihin, tykkään. 

Ja lisään vielä, että hyvä istua sekä röhnöttää.

Vierailija
11/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo! Sen täytyy olla ruputustuoli!

Vierailija
12/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille lumikenkä korituolit.

On hyvä istua ja kevyet siirrellä, eivät vie isoa lattian alaa.

Eivät ole kyllä rönötystuolit.

Vierailija
13/17 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökille lumikenkä korituolit.

On hyvä istua ja kevyet siirrellä, eivät vie isoa lattian alaa.

Eivät ole kyllä rönötystuolit.

Lumikenkätuolit (tai rottinkituolit yleensäkin) ovat kyllä ihania! Oikeastaan ei tarvitakaan rönötystuolia, kun vieressä on divaanisohva, mutta vanha "rohjo" on ollut hyvä istua, joten istumamukavuus on tärkeä!

-ap-

Vierailija
14/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyljemies saalistaa! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo! Sen täytyy olla ruputustuoli!

Hui!

Vierailija
15/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin tämän keskustelun siksi, että haluaisin Poängin tilalle jotain mukavampaa ja ajttelin katsoa vinkkejä. Poäng ei sovellu minun selälleni ollenkaan, ei pysty kauaa istumaan.

Vierailija
16/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeässä ja sopivan isossa. Ei kuitenkaan liian upottava, vaan sellainen pehmeä mutta ryhdikäs.

Vierailija
17/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Recliner

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi