Onko normaalille miehelle tosiaan helppoa nostaa 70kg painava nainen tuosta noin vaan?
Mies on 180cm pitkä normaalivartaloinen. Ei mikään laiha luikku, muttei mikään todella treenattukaan, vaan aika perus ja käy salilla joskus.
Hän on monesti nostellut minua todella helpon tuntuisesti ja näköisesti, näyttää siltä ettei joudu yhtään edes tekemään töitä kantamiseni eteen vaikka painan 70 kiloa! (olen 164cm pitkä). Onko tämän painoisen naisen nostaminen todella noin helppoa kuin heinänteko? (Olemme siis esimerkiksi rakastelleet niin että hän on seisonut ja pitänyt minua sylissään)
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Omituinen kysymys? Mitä sä tästä saat?
Ihmettelen tuota! Pidän itseäni melko painavana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen huonotapaista vasta kysymykseen kysymyksellä, jopa kahdella sellaisella!
No hienoa että jaksaa panna seisten, onnea kultakimpaleesta.
Minä olen 68 kiloinen nainen ja jaksan nostaa omaa satakiloista miestäni (en kylläkään noin kevyesti, mutta jaksan), niin en pidä ihmeenä että hän jaksaa nostella minua. Tosin hän nyt on suht hyväkuntoinenkin.
Läski olet ainakin, ite painan samat 70 kg, mutta pituutta löytyy 180 cm:n verran. Enkä kyllä mikään laiha ole näin miehenä.
Mun mies on 180cm ja melkoisen huonossa kunnossa, koska ei käy salilla tai harrasta mitään liikuntaa. Työ on taas melko fyysistä, mutta kropassa se ei näy on n. 88kg ja vatsassa suurin osa ylipainosta. Jaksaa nostella mua ja kantaa, olen 68 kg. Hän on aina ollut melko voimakas ottaen huomioon ettei ole yhtään urheilullinen.