Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menikö tässä yli pettämisen raja?

Vierailija
07.11.2018 |

Olemme ihan kunnollisia, fiksuja ja normaaleja ihmisiä. Elämäämme ei kuulu alkoholi ja tosiaan tätä toista ihmistä en ole nähnyt ennen kännissä. Tämä nyt alkuun, kun osa kommenteista koskisi jotain "yhyy wt".

Kyseessä on siskopuoleni mies. Siskopuoli ei ole mulle verisukua. Minä olin 13v, kun tutustuin siskopuoleeni ja hän oli jo yli 20 ja asui muualla. Emme ole siis erityisen läheisiä, mutta hyvissä väleissä. Hänen miesystävä on siis 45 ja emme mitään muuta kautta tuttuja. Minä 30. Ei siis sen kummemmin mitään yhteistä.

Mökillä olessamme en tosiaan tiennyt siskopuoleni miehen olevan vielä saunalla ja pamahdin alasti paikalle. Oltiin molemmat alasti ja tilanne oli kauhean nolo. Sanoin vaan, että apua sori. Mulla on hirveä tarve aina näyttää todella kauniilta muiden silmissä ja mua (lapsellista) hävetti ihan kamalasti, kun en ollut tosiaan sheivannut alapäätäni aikoihin. Join muutaman lasin viiniä tämän jälkeen.
Illalla huikkasin sitten huppelissa (vielä nolompaa) miehen vierasmökkiin, jossa nukuin yksin. Selitin huppelissa, miten mua nolottaa ja että kyllä mä yleensä sheivaan kaikkialta. No mies myös huppelissa selitti, että mitäs tuosta ja sen sellaista. Lopulta sanoi, että häntäkin nolottaa, koska hänellä on pieni. Sanoin, etten edes tajunnut sellaista asiaa ja näytä. No mieshän sitten näytti kaiken ja pyysi mua näyttämään kaiken. Seistiin alasti ja muka analysoitiin toistemme vartaloita. Mä sanoin jotain,että kokohan tuplaantuu aina tositoimissa. Ja miehellä alko vähän seistä. Lopulta maattiin alasti sängyssä ja hän laitto mun käsiä alapäälleen. Ja hieroin sieltä, mutta en kauaa. Sen jälkeen nuoli mua vähän, mutta sitten homma loppui ja mies lähti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1000/5

Vierailija
2/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei pettämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jo muka 30v?

Vierailija
4/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä jos ei paljaalla ole kakkoseen pantu. Sormetus ja nuoleminen ihan OK.

Vierailija
5/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo mitään pettämistä ole. Toki ei nyt hyvälläkään kukaan katso.

Vierailija
6/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tuu ikkunaan täällä huutaa trolli

Vierailija
7/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä osastolla kohta jo sammuteta valot?

Vierailija
8/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen hyväily ei ole pettämistä.

Vierailija
9/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuossa nyt mitään pettämistä ole ollut, jos homma loppui ennen kuin alkoikaan. Toki nyt ollaan jo sitten hyvän maun rajoilla.

Olen minäkin antanut saunassa naisten pestä selkääni ja pessyt naisia vähän intiimimminkin ja en näe pettäneeni omaa naistani.

Vierailija
10/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettämistä.

Vierailija
11/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ei varmaan mikään ole pettämistä. Kun on ihan oikeus nakuilla ja pussailla miten vaan. Muutenhan on ahdasmielinen!

Ja kyllä te petitte. Törkeästi.

Vierailija
12/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia suhteiden ylläpitämistä sukulaisiin. Tuskin sinulla,olisi mitään sitäkään vastaan, että siskopuolesi tekisi saman mahdollisen miehesi kanssa.

Vierailija
13/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuli raskaaksi niin laskisin pettämiseksi.

Vierailija
14/14 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pettämistä. Tai jos ajattelet että sun puolisolta joku ottais suihin niin onko se sun mielestä pettämistä?