Rikoin kananmunan
Ja sieltä sisältä tuli aivan musta keltuainen, joka löyhkäsi hirveältä! En oo ikinä nähnyt. No päiväys oli 27.10. mutta tänä vuonna kuitenkin. Roiskahti vaatteille ja pitää heti pestä. Miksiköhän keltuainen on muuttunut aivan mustaksi. Toiset munat oli vanhoja, muttei kuitenkaan mustia.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Se oli mätämuna. Mä rikoin joskus sellasen taikinakulhoon ja oksensinkin sitten samaan kulhoon.
Ai hitto, repesin tälle jostain syystä ihan täysin :D
Itse yritin kerran siivota lattialta koiran oksennusta, mutta oksensinkin itse sen päälle. Sain tuplaällöttävää siivottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Se oli mätämuna. Mä rikoin joskus sellasen taikinakulhoon ja oksensinkin sitten samaan kulhoon.
Ai hitto, repesin tälle jostain syystä ihan täysin :D
Itse yritin kerran siivota lattialta koiran oksennusta, mutta oksensinkin itse sen päälle. Sain tuplaällöttävää siivottavaa.
Eikä. Koira oksensi lohikeitot miehen kenkään ja haju oli niin ällö, että oksensin toiseen kenkään. Teinillä oli hauskaa kun yökkien sulloin kenkiä roskikseen.
Mistä tuo mätämuna johtuu? Onko kana muninut vammaasen vai missä vaiheessa mätäisyys on kehittynyt? On kuitenkin ollut samassa säilytyksessä kuin muutkin kennossa. Pakkauksen mukaan oli virikehäkin muna. Minkälaisia virikkeet on mahtaneet olla?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo mätämuna johtuu? Onko kana muninut vammaasen vai missä vaiheessa mätäisyys on kehittynyt? On kuitenkin ollut samassa säilytyksessä kuin muutkin kennossa. Pakkauksen mukaan oli virikehäkin muna. Minkälaisia virikkeet on mahtaneet olla?
Munat jää välillä pesässä piiloon ja ne löytyykin vasta liian myöhään. Ei ne kanat virikkeiden takia munia sisällään panttaa.