Kerro päivästäsi korjaamatta näppäilyvirheitä
Kerro jotain päivästäsi ilman, että korjaat näppäilyvirheitä. Katsotaan, minkälaista tekstiä tulee.
Korjasin aloitusviestin virheet, että saatte jotain selkoa keskustelun aiheesta. :D
Kommentit (18)
Söin juuri pinaattikeiitoa ruoalsi ja seiraavalsi alas tiskata. Taidanpa keittää kahvitrkinm. Sitten menen tuetokobeelle. Päiväklä olin töussä. Illalla menen kävelylle, kunhan pwsukone on valmus. Kylläoä näyttäö omevan vaikeaa osua oikeaan näppäimeen. Voi lamalaa. Kehtaako tätä edes lähettää.
Lukiolaisen kirjoihin meni tänään 130€ rahaa. Kirjarahastusta! noita kursseja on vuodessa kuusi ja aina menne rahaa ihan tolkuttomasti.
dfyjsdoyfm hhdcg poytc hghf jhj dhhfhg ofdhgkj.
Heräsin viideltä ja hoidin suuren osan päivästä sairasta koiraa. Toskasin suuren määrän astioita ja tein uunissa kana-vihannespataa. Nyt syön ja palstailen. Kohta vien koiran ulos, luen sitten pari tuntia kirjaa ja menen nukkumaan.
Höh.
Tuleeko teille muille läppärillä kirjoittaessa paljn näppäilyvirheitä?
Minulle ei ryle tietokobeella lirjoittaessa vieheitä, mutta puhelimella tämä on uotai ihan tpivotonta.
Neuloin villasukkaa, käbik kungosakilla rehkimässä itteni kipeeksi, söin ja nuo juon kakijaa.
Onpa tää perseestä, yrutän kirhottaa nopeestu
Aamun opuskelin ahkerasti ja sen jälkern kävin uimassa ja kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Nyt loppuilta sohvalla.
Mitä ihmeen kirjoitusvirheitä? Ei mulle tule kirjoitusvhierheitä.
Tulsä päivä ollut. On niin harmaata ja ankeaa, etten jaksa mitään muuta kuin olla. Jotenkin pitäisi taas jaksaa huomenna vääntäytyä töihin.
Vaidoin pujelimeen supjakuoret ja heitin vanhat roskapussiin ja bein toskapussin roslikseen lenkille lähtiessä ja muistin sitten rietty lenkillä että pihkale niiden vanhojen suojakuorien suvutaskussa on kenolappu jossa on 7€ voitto. Näin ollen jouduin menemään roskaktokselle ja muistelemaan mihin roakikseen heitin roskapussin ja etsimään oman pussin joka oli pohjalla 5 muun pussin kansa koska toslis oli juuri aamulla tyhjätty. Kaivelin sen omab pussin sieltä ja otin vanhan suojakotelon taskusta sen kebolapun. Kylläpä jurppi, mutta löytyi!
Heräsin joskus klo 11. Mutta huom, menin nukkumaann joskus kolemen maissa.
Kun nousin, aluksi teki mieli erkutella, mutta koska en halua koukuttaa itseäni (uudestaan), niin söin aluksi jotain terveellistä.
Sit oon vähän siiouillu ja järjestelly vanhoja papereita/postia. On muuten tosi ahdistaavaa hommaa tuo paperien järjestely.
Sitten pakteoin yhden lahjan.
Sit menin koneelle.
Pitäs kätydä kaupassa, mutta en tiedä jaksaako...
(Aluksi menasin korjata virheen, joten teinv ihreenuudestaan. Virheiden korjaaminen tulee niin luonnostaan, että voi olla, että olen huomaamattani vahingossa korjannutkin virheitä tästä tekstistä.)
Keskityin niin paljon tähän korjaamattomuustehtävään, että viestiini tuli kyllä jotnekin topsi outo ja tlysäs isältö. :D
Isutin kukkasipuleita ulkona, ten kalapuoikkoja ja hoidin sairasta lasata. Miten näitä virheitä näin paljon tulee!
Jarruremonttia Nissan Micraan. Koeajo ja kirpparikierros, jolta matkaan tarttui vanha koukkupuntari sekä vuosikerta (1983) Aku Ankkoja. Hintaa en paljasta etteivät mammat tule kateellisiksi...
N 43
Kärsin virtsatietulehduksen oireista :( Plääh ja päivä olim jotakuinkim tylsä, toivottavasti hiominen on meilebkiintoisempin työpöivä.
Tabletilla on vaa nii vaikee kirjottaa, ei koneellaa tuu virheitä samaan malliin :D
En tehnyt näppäilyvirheitä tänään joten ei ole mitään korjattavaa.
Täysi päivä töissä. Luulin, että illalla on harrastus vaan treeni olikin peruttu joten nyt toivoun päivästä läppäri sylissä ja viinilasi vierellä.
Ihan paska