Miten saan valosarjan ison lyhdyn sisälle tasaisesti?
Hei, nyt onkin tosi tärkeä aihe!! :)
Mulla on ollut monta vuotta tuollainen iso lyhty vähän tyhjän panttina ja nyt ajattelin että sinne voisi laittaa valosarjan sisälle. Näitähän on ollut jo monta vuotta joka paikassa, mutta enpä ole koskaan tullu katsoneeksi, että miten ne valot on aseteltu sinne lyhtyyn, että ne ovat tasaisesti. Jos mä heitän tuonne jonku valosarjan, sehän on siellä lyhdyn pohjalla, eikä näy mihinkään... Pitääkö mun nyt ensin alkaa rakentamaan joku kehikko sille valosarjalle? ;)
Kommentit (6)
Hei, mäkin laitan! Innostuin aloituksesta.
Oletko kokeillut miten ne asettuu sinne? Jospa pysyvätkin hyvin. Tai rutistettua sellofaania?
Vierailija kirjoitti:
VIELÄ EI OLE JOULUVALOJEN AIKA
EI TÄÄLLÄ JOULUVALOISTA PUHUTAKAAN
Jouluvalo tai ei, nyt on hyvä aika askarrella tuo iso lyhty kuntoon jotta sen voi kiikuttaa marraskuun lopulla ulos. Minun puolestani ulkovaloja voi alkaa viemään ulos jo nyt. Niin pimeää ja masentavaa on. Jokin "häkkyrä" varmaan auttaa tuohon, että valot eivät jää kasaksi pohjalle vaan niitä saa vähän tasaisemmin joka paikkaan. Se mikä se häkkyrä voisi olla en heti keksi. Katselisin kotona ympärilleni josko jokin sopiva ulkoilmaa kestävä esine voisi soveltua sellaiseksi telineeksi.
Kyllä ne sinne yllättävän hyvin menee, johto on kuitenkin aika jäykkää.
VIELÄ EI OLE JOULUVALOJEN AIKA