Yök!! Oletko ikinä ajatellut miksi sulhasenpiirakka on malliltaan pieni ja nupulla - sitä kun tarjosi tuleva morsian sulhasehdokkaalle
Kommentit (47)
Vähän sama kun sitten lasten hankkimisen jälkeen leivotaan kalakukkoja. Vrt. sanonta "meni kuin mätään kukkoon".
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun sitten lasten hankkimisen jälkeen leivotaan kalakukkoja. Vrt. sanonta "meni kuin mätään kukkoon".
HAH HAHA HAH!!! Paras kuitti !
Entisaikojen ihmiset on ollut niin irstaita että me ei edes ymmärretä.
Oletko ap ikinä ajatellut miksi mininakit ovat nimeltään prinssinnnakkeja? Yök !! En enää ikinä syö niitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ikinä ajatellut miksi mininakit ovat nimeltään prinssinnnakkeja? Yök !! En enää ikinä syö niitä.
Onko kuninkaan makkarat sitten isoja? En ole kuullut
Siskonmakkara-soppa. Hyi helkkari sentään.
Siitäkö se tulee :-)
Karjalanpiirakat jääkin nyt sitten ostamatta ja ostan vain sulhaspiirakoita. Vanhempaa miestä miellyttää tämä mielleyhtymä suunnattomasti.
Sulhaspiirakoita (huom. monikossa) ja päälle runsaasti munavoita.
A siul on munat, ka miul on voit, vot tehhään myö karjalanpiirakoit :-)
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkara-soppa. Hyi helkkari sentään.
Muunsukupuolisten soppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuninkaan makkarat sitten isoja? En ole kuullut
Alkoi tekemään mieli mustaamakkaraa :-)
Kuulin nyt ensimmäistä kertaa sulhasenpiirakoista ja olen sentään melkein neljänkymmenen. Olenko elänyt peltipurkissa vai onko tämä jonkin alueen oma juttu?
Vierailija kirjoitti:
Kuulin nyt ensimmäistä kertaa sulhasenpiirakoista ja olen sentään melkein neljänkymmenen. Olenko elänyt peltipurkissa vai onko tämä jonkin alueen oma juttu?
Googlaa niin näet saatavuuden esimerkiksi Lidlistä
Eikö kukaan muu tätä ole tajunnut?
Siinä piirakan historia
https://peda.net/kuopio/p/jynkanlahti/oppiaineet/kotitalous/outi-rossi/…
Siinä piirakan historia
https://peda.net/kuopio/p/jynkanlahti/oppiaineet/kotitalous/outi-rossi/…
Olen ajatellut ja syön niitä mielellään