Yök!! Oletko ikinä ajatellut miksi sulhasenpiirakka on malliltaan pieni ja nupulla - sitä kun tarjosi tuleva morsian sulhasehdokkaalle
En enää ikinä syö niitä
Kommentit (47)
Vähän sama kun sitten lasten hankkimisen jälkeen leivotaan kalakukkoja. Vrt. sanonta "meni kuin mätään kukkoon".
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun sitten lasten hankkimisen jälkeen leivotaan kalakukkoja. Vrt. sanonta "meni kuin mätään kukkoon".
HAH HAHA HAH!!! Paras kuitti !
Entisaikojen ihmiset on ollut niin irstaita että me ei edes ymmärretä.
Oletko ap ikinä ajatellut miksi mininakit ovat nimeltään prinssinnnakkeja? Yök !! En enää ikinä syö niitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ikinä ajatellut miksi mininakit ovat nimeltään prinssinnnakkeja? Yök !! En enää ikinä syö niitä.
Onko kuninkaan makkarat sitten isoja? En ole kuullut
Siitäkö se tulee :-)
Karjalanpiirakat jääkin nyt sitten ostamatta ja ostan vain sulhaspiirakoita. Vanhempaa miestä miellyttää tämä mielleyhtymä suunnattomasti.
Sulhaspiirakoita (huom. monikossa) ja päälle runsaasti munavoita.
A siul on munat, ka miul on voit, vot tehhään myö karjalanpiirakoit :-)
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkara-soppa. Hyi helkkari sentään.
Muunsukupuolisten soppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuninkaan makkarat sitten isoja? En ole kuullut
Alkoi tekemään mieli mustaamakkaraa :-)
Kuulin nyt ensimmäistä kertaa sulhasenpiirakoista ja olen sentään melkein neljänkymmenen. Olenko elänyt peltipurkissa vai onko tämä jonkin alueen oma juttu?
Vierailija kirjoitti:
Kuulin nyt ensimmäistä kertaa sulhasenpiirakoista ja olen sentään melkein neljänkymmenen. Olenko elänyt peltipurkissa vai onko tämä jonkin alueen oma juttu?
Googlaa niin näet saatavuuden esimerkiksi Lidlistä
Siinä piirakan historia
https://peda.net/kuopio/p/jynkanlahti/oppiaineet/kotitalous/outi-rossi/…
Siinä piirakan historia
https://peda.net/kuopio/p/jynkanlahti/oppiaineet/kotitalous/outi-rossi/…
Olen ajatellut ja syön niitä mielellään